"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 21. November 2011

Adventi kreatívos-készülődős :)

Lassan minket is beszippant az adventi-karácsonyi hangulat,  bár október közepe óta tele vannak a boltok karácsonyi díszekkel, fényekkel, ajándékokkal, mostanra már bennem is kezd valami mocorogni, kezd megszállni valami kellemes bizsergés, ami a várakozással, az adventi-karácsonyi időszakkal függ össze. Vasárnap már első advent, Marcel is készül rá, sokat beszélgetünk róla és meglepően sok mindenre emlékszik a tavalyi évből.

Ha éppen nem oviban-tornán-úszni-kirándulni vagyunk (mert ki kell használni ezt a csodás arany-őszi napsütéses időt :), akkor kreatívkodunk is egy kicsit :) Bár Marcelt mostanában nem köti le annyira, az elején még lelkes, de utána rám marad minden, ő pedig megy vonatozni :)))

Tegnap délelőtt családi festés volt, lábfestés, aminek következménye lett a mi kis pingvincsaládunk (és három fekete talp, mert megint sikerült olyan festéket választanom, ami persze nem jött le a lábunkról :)))) még jó, hogy a talpunkat senki nem nézi, elképzeltem, mi lett volna, ha ma Gábornak feketére festett tenyérrel kellett volna munkába mennie :D:D:D:D:D

Szerintem nagyon jól sikerült, miután megszáradt a talp-lenyomat, utána festettem rá a csőröket, tappancsokat, sapit, sálat :)


(eredeti ötlet innen van :)

Ötletes és hangulatilag idevaló a tenyér-mikulás és tenyeres-talpas rénszarvas is :))


Ha már a tenyérnél tartunk, Marcel kezét körberajzoltam, aztán zöld-bordó kartonból kivágtam 7-7 darabot, összeragasztottam, szalag rá és már kész is az adventi koszorús faldisz :)


És mivel még a mikulást is várjuk, készítettem Marcelnek egy kis táblát, rajta a dátumokkal (hogy azért számok is legyenek rajta :), mosolygós és szomorú fejecskével. Ide gyűjtheti a piros és fekete pontokat, eddig nagyon lelkes, tetszik neki és eddig elég jól hatott is rá :) minden este kihúzunk egy napot és minden este megszámolja, mennyit kell még aludni, hogy jöjjön a mikulás :)


Hamarosan jön még több alkotás :)))

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

a pingvines nagyon tetszik!:)
a koszorút mi is megcsináltuk a nagyszülőknek pár éve, de most nincs energiám újra...

jó ötlet a télapó-váró naptár is, bár én a piros és fekete pontokat nagyon korainak érzem 3 évesen, de lehet, hogy Marcelnél ez fog hatni legjobban.

Nekem még nincs semmi karácsonyi hangulatom, itt még hálaadás miatt pulyka-lázban ég az ország, de mivel hosszú hétvége lesz, igy remélem mi is összedobunk valami adventi naptárat és előkerülnek a karácsonyi dekorációt a pincéből végre...

berry

khase hat gesagt…

Berry, a koszorú felénél én is azt gondoltam, abbahagyom, mikor azt a sok kis ujjacskát kellett vagdosni :) de azért örülök, hogy megcsináltam, jó emlék lesz :)

Piros-feketepontokat nem vesszük véresen komolyan (Marcelnek eleve a piros szin a kedvence, tehát mindig örül, ha ragaszthat egyet :) és hát leginkább mindig azt számolja, mennyi nap van még vissza :)))

A pingivnes nekem is a kedvencem :)

Tényleg, Nálatok elöször még pulykaevés van :)))) De utána aztán hajrá díszítés :)))) Remélem, már megvettétek a táncoló, villogó, csillogó, fénylö és énekelö hóembereket, rénszarvasokat és mikulásokat a kertbe :)))

Anonym hat gesagt…

Nagyon szuperek a képek, díszek! Szuper ötletek, azt hiszem a koszorús ötletet én is ellopom, gondolkodom, hogy a két gyerkőc kezecskéiből alkotunk! :) Nagyon jó kedvre derítettél ezektől az alkotásoktól!

Ildi hat gesagt…

Ildi voltam:)

Csilli hat gesagt…

Húúú nagyon klassz mind, de nekem a legjobban a falidísz tetszik!! Lassan mi is nekiállunk a készülődésnek, meg a mézes sütögetésnek:))
Tényleg mikor jöttök haza??

Szitya hat gesagt…

Szia Orsi!
De jó! Azt hiszem, lassan kialakul a hétvégi "kreatív programja"!
Puszi,
Szilvi

Agi hat gesagt…

Nagyon kreativ vagy, lehet, hogy a kezecskés koszorút lopom, bár nem tudom hova teszek egy ekkorkát, ahol látszik is :-)))