"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 22. November 2011

Ajándék-ötletek

Kapcsolódva az előző poszthoz, a díszítések-kreatívoskodás mellett elkezdtem kicsit keresgélni, nézelődni a neten, hogy milyen ajándék is várja Marcelt a karácsonyfa alatt. Most "csak" játékokat nézegettem, könyvet nem tudok interneten vásárolni, nekem kézbe kell fognom, bele kell lapoznom, hogy eldöntsem, megveszem-e, így ez megmarad karácsony utánra :)

És mivel eddig minden évben teljesen hiába fogadtuk meg, hogy csak egyetlen egy dolgot veszünk Marcelnek, mert egyszerre úgy is csak egy valamivel tud játszani és már így is kezd hasonlítani a szobája egy kisebb játékboltra, valahogy mégis mindig több lesz belőle, mert nem tudok csak egy valamit kiválasztani :))))

Akkor jöjjön pár ötlet, lehet belőle mazsolázni :)) (a képre kattintva előjön a honlap, ahol találtam a játékot)

3D közlekedés dominó :) (Marcel nagyon szeret dominózni, akár képes, akár számossal is, de szerintem ezt még jobban élvezné az autók miatt :)


csavaros építő :) (szerintem jó kis dolgokat lehet belőle építeni és mégis más, mint a lego)


Ezt az érzékszerveket fejlesző játékot is nagyon jónak találom, viszont az árán ledöbbentem és szerintem házilag is simán el lehet készíteni!!!


Az előtte-utána fakirakó is tetszik, persze ha van az embernek egy kis ideje es affinitása, ezt is nagyon könnyen meg el lehet készíteni itthon :))


Van a közeli boltban egy játszósarok, ahol van egy fogaskerekes játék, Marcel imádja, nem beszélve az igazi vasúti fogaskerekekről, úgyhogy szerintem ez a fogaskerék-építő is tetszene neki :))


Társasjátékok közül nagyon tetszenek az Orchard Toys játékok, Marcelnek legjobban talán ez a buszos jönne be: ))


Zingoval már játszottunk barátainknál, Marcelnek tetszett az is, most van egy új, számos változata is, nyerő lehetne ez is neki:))


Ez az építős játék is tetszik:


Tetszik ez a Találd meg a helyes ösvényt társas is :)


Amerikában élő barátnőm regélt a japán papírszínházról, a kamisibai-ról izgatja nagyon a fantáziámat, már végigbogarásztam a honlapjukat, nagyon igényes, tetszenek a mesék, csak jó lenne valahol először megnézni, kipróbálni, hogy tetszik-e Marcelnek, mert ahhoz elég borsos az ára, hogy aztán csak porosodjon a polcon...


Végül a favorit, ami Marcelnek is nagyon tetszik (az oviban van hasonló, imádja és pár napja látott egyik játékboltban egyet összerakva, vagy fél órát állt előtte:), kreatív, vicces, ügyességfejlesztő és tényleg jó játék az egész családnak, az a cuboro golyópálya-rendszer :) (ezzel csak egy baj van, hogy az ALAPkészlet kerül 170 frankba és akkor a többiről még nem is beszéltünk...).


Egyelőre ennyi, már ezekből is nehéz lenne csak egyet kiválasztani és annyi annyi jó dolog van még :))) (ja azért főleg olyat keresek ám, amivel én is szeretnék játszani :D:D:D:D:D
Aztán majd szenteste kiderül, mi lett a befutó :)

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Bocs, hogy ismeretlenül beleszólok :-) Csak az utolsó golyós pályával kapcsolatban mesélném el, hogy mi is kb. 3 éve kerestünk ilyesmit (csakis fából!) és rettenetesen elhűltünk az árán. Nehezen megalkudtunk a műanyag változattal, ami első ránézésre gagyinak tűnt, de nem az és a célnak tökéletesen megfelel. Színes, az elemek jól illeszkednek, 3 év után 2db-ot (kb 60-ból)kellett leselejtezni, mert ráléptünk. Szóval úgy gondolom nem érdemes vagyonokat költeni erre. A labirintusos játék is jó, ezt még mi felnőttek is élvezzük játszani :-)Üdv, Rita

Anonym hat gesagt…

én is azt mondanám, hogy a műanyag golyópálya is tökéletes, sőt imádják, hogy szines, és átlátszó, és sok a pörgettyűs elem, látványos tényleg, egy baja van csak, hogy a gyerek még egyedül nehezen épit jó pályát. :)

nagyon jó új ötleteket adtál, majd irok még tapasztalatot is néhányról!!!
beszélhetnénk is valamikor végre...

puszi,
berry

khase hat gesagt…

Rita, berry, köszi az infokat, azert felreertes ne essek, nem all szandekunkban ennyi penzt kiadni egy golyopalyaert, bar tenyleg szuper es iszonyat sok elemmel bövithetö, de azert szemtelenül sokba kerül. A müanyagnak mi a neve??
Moni, mikor tudunk beszelni??? csörgess meg Te is nyugodtan, ha raersz :))))

Ritocs hat gesagt…

Szia, nekünk Quercetti márkájú van, olasz gyártmány, bővíthető. Ilyen: http://www.www.khan-it.com/Goly%F3p%E1ly%E1k-Kat1424/lena_cascade_speed_goly_f3p_e1lya_nagy_48_r_e9szes_20-Art73925.html
Csak ajánlani tudom, évekig izgalmas játék. Eleinte a golyók gurigatása, most 5 évesen már az építés is! Üdv, Rita

Anonym hat gesagt…

Orsi, gondoltam, hogy csak ötlet szinten vannak még ezek, de nagyon jó, hog yösszegyűjtötted, nekem is ötleteket adva!!!

nem fogom vissza magam, leirom a tapasztalataimat pár játékról...:)

fogaskerekes épitő- Nellinek volt már Ikeás, de ő is hamar megunta, Nándi meg szinte egyáltalán nem érdeklődött még mostanában sem, ha veszel, akkor ennél komplexebbet vegyél szerintem.

előtte-utána fakirakó is nagyon egyszerü lenne Marcelnek, ebben biztos vagyok, 2 éves kor körül ajánlanám.

Zingo - nekünk ábrás van, imádják mindketten

csavaros épitőt is kaptunk egyszer használtan, szerintem pont ilyen, az a baj vele, hogy ezeket ugyan már ügyesen tudja összecsavarozni Nándi, de olyan ormótlan járművek lesznek belőle, akkor is ha én épitem, és ettől nem érdekesek annyira, nem igazán épit vele, inkább mint barkács-eszközöket használja

papirszinház- engem nagyon meglepett, hogy mennyire szivesen hallgatják ezeket a meséket igy, de ha van diavetitőtök, akkor tök fölösleges. A mesék figuráit, grafikáit érdemes megnézni, melyik ami tetszik, a szöveg érthető 3 évesen már. (Anyu nagy kedvezménnyel szerezte valahogyan ismerősökön keresztül szerencsére)

a dominó is tetszett első ránézésre, de aztán rájöttem, hogy nem birná Nándi, hogy ott az a tök jó út és nem lehet semmit tologatni rajta, mert rá van ragasztva egy csomó kisautó! :D
berry

Anonym hat gesagt…

golyópályából nekünk Imaginarium van, tavaly karácsonyra kapták, szuper, de 3 évesen nem tud még jót épiteni egyedül, 5 évesen Nelli már ügyesen próbálkozik, meg együtt épitenek, és már nem nekem kell... :D Ne röhögj, nehéz jó pályát épiteni még nekem is!!! :D

http://www.toysrus.com/product/index.jsp?productId=11776580

Móni/berry

khase hat gesagt…

Moniiii, köszi szepen az infokat es tapasztalatokat, nagy segitseg, most mar ezek alapjan nezem a dolgokat :))))
Egyebkent Nalatok mivel jatszanak szivesen a gyerköcök? Adhatnal meg par tippet :)))) Nem mintha nem lenne eleg jatek-ötlet igy is, csak mivel Nandi sok minden tulajdonsagban hasonlit Marcelre, talan ami neki bejön, az Marcelnek is tetszene :)
Diavetitönk van, viszont jo par eve az egyik költözeskor az ÖSSSZES diafilmem elveszett, utolag nezve valoszinü, hogy egy olyan zsakba tettük öket, ami aztan a szemetben landolt, nagyon sajnaltam, ugyhogy most ujra be kellene szerezni minden filmet.
Hat majd meglatjuk :)
Ja es a favonat tovabbra is slager, irok nemsokara rola, azt mar beszereztük :))))
Ma delutan egyedül leszek, kb.2-6ig, probaljunk beszelni!!!!!!