"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 11. November 2011

Lélekmelengető


Őszi bíztató

Hát újra csak a földre dobja lombját
az erdő megőszült fája, bokra;
november járja furcsa, vad bolondját
széttépve nyarunkat darabokra.

Óh, hányszor láttam már e haláltáncot!
Amint az évek egymásra hulltak,
a szívem is halkabban viháncolt,
s szép telet ígért a megjavultnak.

De lemondhat-e már az új csatákról,
ki küzd még bíztató reménnyel,
s megjárt útja ködlő távolából
feleselget a közelgő téllel?!

Én megtanultam sok bolondos őszön:
kiben a láng cseppet is világolt,
érdemes volt, hogy útján elidőzzön,
mert a ködből mégiscsak kilábolt.

Hát így tovább! Az őszi köd csak pára.
Telet sugall bár, de tavaszt teremt.
S nem azé lesz, ki megdermedve várja,
százszor inkább, ki bátran érte ment.

/Egerszegi Ferenc/










(A vers megint nagypapámtól származik, a fotókat pedig ma délután készítettem, elindultam felfelé, ki a ködből, hogy napot lássak, fényeket, csodát és megtaláltam :) Mintha egy mesében lettem volna, olyan misztikus hangulata volt a tájnak. Bizony úgy van, hogy a felhők fölött MINDIG süt a nap :)))) 

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Nagyon szépek, Orsi! Puszi,Lalumami

Ferilka hat gesagt…

Gyönyörűek a fotók! Valami pályázaton elindulhatnál velük. Puszi

Csilli hat gesagt…

Orsi, ezek tényleg nagyon olyanok lettek!! Csodálatos mind, és ahogy a napfény beszűrődik... Hát mi tagadás, szívesen sétálgattam volna arrafelé:)

Anonym hat gesagt…

és még repülőre sem kellett ülnöd hozzá! :)

nagyon profi képek Orsi, nagyot alkottál!
jó nézegetni, köszi! ;)

berry

khase hat gesagt…

köszi, tenyleg jo idöben voltam jo helyen :)) es Marcel is jo helyen volt közben, az oviban :))) szoval azert feltalalom magam, hogy mit is kezdjek a sok szabadidömmel :))))

Anonym hat gesagt…

Orsi ezek a képek tényleg nagyon ott vannak!Nagyon szeretem a képeidet(is)!:)

Agi hat gesagt…

Hú, Leviéknél pont most van egy természetfotó pályázat! Kár, hogy mi nem járunk arra, hogy valami ilyesmivel indulhasson :-)))