"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 16. November 2011

Még egyszer a fogakról

8 hete történt Marcel balesete és ma lett volna a napja, hogy kihúzzák a fogát..

Amikor a fogorvos közölte velem, hogy más megoldás nincs, semmi jóval nem bíztatott és szinte kész tények elé állított, akkor eléggé elkeseredtem. Mert persze "csak" egy tejfogról volt szó, de megszakadt a szívem, amikor arra gondoltam, hogy több éven keresztül foghíjas lesz az én kis mosolymanóm és aggódtam is, hogy ha üres lesz a foghely, hogyan fog majd kijönni a rendes fog.

Aztán több fogorvossal való konzultálás és utánaolvasás után eldöntöttük, hogy semmiképp nem hagyjuk, hogy kihúzzák a fogát (ebben a posztban írtam róla:). A termint lemondtuk és milyen jól tettük!!! A gondviselés velünk volt, hisz szinte teljesen "visszajött" a becsúszott kis fog és 8 hét után sem látok rajta elszineződést. Úgyhogy reménykedünk nagyon, hogy tényleg nem sérültek sem az idegek, sem pedig a maradandó fog csírája, de ahogy most kinéz, talán tényleg megúsztuk ennyivel :)))

Azt hiszem, bármilyen szomorú is, de itt megint csak a pénzről lett volna szó, hisz a fogorvosnak ez 800 frankot jelentett volna, de mi "elrontottuk" az üzletét....

Mindenesetre én nagyon boldog vagyok, hogy ilyen jól alakultak a dolgok és azt hiszem, a fotók magukért beszélnek :))))

(a jobb oldali kép 6 nappal a baleset után volt, 
ott látszik, mennyire be volt csúszva az egyik középső foga)

Kommentare:

Bea hat gesagt…

Szinte teljesen tökéletes:) Még szerencse, hogy nem mentetek bele a műtétbe.

Szitya hat gesagt…

Ez fantasztikus! Emmának mondjuk majd' egy év után kezdett csak szürkülni a foga, és a négy leányka közül neki lett az az egy szuvas (nyilván, mert lassan elhalt), de még így sem lett maradandó gond belőle. Az esett ki először, és azóta nőtt a helyére egy gyönyörű csontfog. Remélem, Marcel még ezt az elszíneződést is megússza, de ha mégsem, hidd el, nem gond!
Puszi,
Szilvi

Anonym hat gesagt…

Na, ez tényleg jó hír! :)
berry

Ferilka hat gesagt…

Ez tényleg nagyon jó hír!!!:-)

Agi hat gesagt…

Cuki pofa ezzel a kis eltéréssel is. Még jó, hogy ilyen okos szülei vannak, és tudnak jó döntéseket hozni nehéz helyzetekben :-)))ba

khase hat gesagt…

Szilvi, tudom, hogy meg kesöbb elszinezödhet, ezt mondta az egyik fogorvos is, de szerintem minden nappal/hettel/honappal tovabb bent van a fog, annal jobb :)) de a kiindulasi helyzethez kepest eg es föld a különbseg :)

Csak a fogorvosban csalodtam, mert elsöre tenyleg szimpatikus volt, de akkor vagy nem ert jol a szakmajahoz vagy tenyleg csak a penz vezerel itt mindenkit... :(