"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 15. Dezember 2011

Már negyedik alkalommal...

...pózolt nekem Marcel, így karácsony előtt, teljes "harci díszben", ünneplőbe öltöztetve, gömbökkel és egyéb kellékekkel felszerelkezve, én meg már megint csak hüledeztem, hogy mekkorát nőtt, hogy mennyit változott, hogy eltűntek a babavonások és hogy milyen kisfiús már.

(ennél a fotónál már nem volt hajlandó felvenni egy nadrágot, de azért a különbség így is látszik :)))

Szerencsére a megfázást magam mögött tudhatom, és bár a nyakam még mindig nem az igazi, de így is nagy élvezet volt a tegnap délután. Felforgattuk az egész lakást, hogy megfelelő háttér és jó fények legyenek, egymás után kerültek elő a különböző díszek és Marcel tényleg nagyon kooperatív volt (csak egy kindertojás bánja, szerintem egészen jó arány, ahhoz képest, hogy majdnem két órát elbohóckodtunk :)))) Persze volt, mikor megunta és elszaladt, vagy felmászott az asztal tetejére vagy a hátteret húzta magára, de legtöbbször csinálta, amit kértem, pózolt, mosolygott (grimaszolt:) vagy csak nézett rám azokkal a hatalmas barna szemeivel :))

A végén még lett volna pár ötletem, de 2 óra elég volt, azért leizzadtam rendesen :) talán még belefér egy másik sorozat is, ha nem, akkor sem bánom, szerintem nagyon jól sikerültek a tegnapiak is :) 

Mivel nem nagyon tudtam választani, így jöjjön sok sok fotó :) 

















(egyébként tavaly is pont december 15-én raktam fel ilyen fotókat, , hát igen, nagyot nőtt azóta a mi kis csodánk :)))

(többen szóltatok, hogy nem tudjátok rendesen olvasni a blogot, mert a háttér becsúszott középre :( a szolgáltató állított át valamit, egyelőre nem tudom megváltoztatni a designe-t, valami hibaüzenetet ír ki, amit nem értek, így muszáj lesz a személyes rendszergazdámat megvárni, talán este tud tenni valamit az ügy érdekében :))

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

eszméletlen jók a képek, Orsi! Én a helyedben csak elkezdenék valami portréfotózást tanulni, szerintem van tehetséged hozzá!
Na, persze Marcel is nagyon jó fotóalany, nálunk 2-3 percnél tovább nem lehet fotózni őket. :D Igy aztán spontán képek születnek a legtöbbször... No, meg türelmem sincs ennyi, mint neked.
Baromi jók azok a képek szerintem, ahol Marcel feket-fehér és csak a csomag/disz szines. Ügyi vagy!

(a háttér még mindig középen trónol a blogodon sajnos. :( )

Móni

khase hat gesagt…

Köszi Moni :)) azert ilyen nagyon beallitott fotokat en sem csinalok sokszor, de ezt a par alkalmat eleg jol birja Marcel :) meg közben rengeteget bohockodunk, ö is fotozhat engem, aztan persze meg igy is van, hogy valamit nagyon nem akar csinalni :)

Tegnap este megbuheraltuk a blogot, remelem, most mar nem csuszik be a hatter :))))

Sok puszi Nektek es szep 7veget!

Magdaléha hat gesagt…

Nagyon jók a képek! Én is így gondolom, hogy a fotózás a te utad!
/és főleg a sorozataid tetszenek nagyon, ahol látszik mennyit nőt Marcel/
pusz: M

Csilli hat gesagt…

Atyaég mekkorát nőtt!! Így méginkább látni, milyen nagyfiú lett belőle!:)
Szuperek a képek, ügyes vagy nagyon, és annyira tetszik ez az ötlet, hogy évről évre megcsinálod ezt a karácsonyi sorozatot.:) Mondjuk tizenévesen tuti nehéz lesz rávenni, hogy pózoljon, azért klassz lesz, ha majd a sokévi képeket egy albumba rendezed:)
Puszi Nektek, szép vasárnapot!!:)