"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 22. Februar 2012

Lemondok...

Az újévi fogadalmakkal hadilábon állok, régebben mindig megfogadtam valami nagyon fontosat éjfélkor, a himnusz hallgatása közben, ami vagy kitartott pár hétig vagy sem, így aztán mostanában már nem is fogadkozok, ha valamin változtatni akarok, vagy változtatni kell, akkor az megy fix dátum nélkül is.

A hamvazószerdával más a helyzet. Bár nem vagyok nagy templombajáró és hívő katolikus, de meg vagyok keresztelve, bérmálkozva és templomi esküvőnk is volt Gáborral. Mivel az ő szülinapja mindig húsvéttal esik egybe (plusz-minusz pár nap), valahogy kialakult nálunk egy olyan szokás, hogy hamvazószerdától az ő szülinapjáig (vagy épp húsvétig) lemondunk valamiről, amiről azt gondoljuk, hogy nem is tudnánk nélküle élni. Ez a mi nagyböjtünk, ez a mi "megtisztulásunk".

Nálam mától 40 napig csoki-szünet van!!! Hogy most mindenki elkezd nevetni és kételkedni abban, hogy ÉN, a nagy csokifüggő kibírom ennyi ideig (ráadásul itt, Svájcban ;) csoki nélkül??  Nem mondom, nehéz lesz, főleg az elején, de 40 nap nem a világ :) A lelkemnek viszont jót tesz egy-egy ilyen alkalom, amikor is meg tudom mutatni magamnak, hogy tényleg csak agyban dől el minden és mindenre képesek vagyunk, ha akarjuk...

És az sem hátrány, ha tavaszra kicsit formába jövök, ugyanis egyik itteni magyar barátnőm megkért, hogy legyek a tanuja az áprilisi esküvőjén :) Nagyon örültem a felkérésnek, nagy megtiszteltetés nekem, hisz tényleg nem olyan régóta ismerjük egymást :) Egy nagyon kedves párról van szó, igazi multi-kulti, hisz a lány magyar, a srác svájci, viszont Új-Zélandon ismerkedtek össze és csak nemrég költöztek Thunba :) (és ez jó alkalom arra is, hogy melepjem magam valami új ruhával :))))

Addig pedig nézegetem a csokipapírokat :)))

Kommentare:

Dominika hat gesagt…

Szia! Ilyet én is csináltam régebben a két kedvencemmel: szintén csoki és a másik a tea. 40-40 nap ezek nélkül. A csokiböjt alatt híztam két kilót! :-))))))))))
Azért neked sok sikert hozzá!
Dominika

Anonym hat gesagt…

Hajrá Orsi!:) AZért inkább ne nézegesd azokat a csokipapirokat... túl nagy lesz a csábitás, és még jobban kivánod majd utána/közben!:D
Móni/berry

Szitya hat gesagt…

Na, ezt nem vállalnám!!! Szerintem ez nagyobb őrültség, mint a szánkózós kalandotok!
De azért kitartás!

khase hat gesagt…

Dominika, mondjuk nem elsö sorban a dieta miatt vagtam bele, hanem inkabb azert, hogy magamnak megmutassam, hogy eleg nagy az akarateröm :))))

Moni, Szilvi, vegül is "csak" 40 naprol van szo, es az az igazsag, hogy az elmult masfel evben annnnnnnyi csokit ettem, hogy kicsit telitödtem is vele :))) Mondjuk azert csokigyarba nem mennek, de azt hiszem, egy sima bolti csokifelhozatal nem tud most annyira lazba hozni :))

Szilvi, azert igy utolag azt mondom, hogy a szankozas veszelyesebb volt :))))) De kell neha az adrenalin is :)))