"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 3. Februar 2012

Marcelmondta :)

Jövünk hazafelé Juditéktól, kérdezi, miért van három rácsos ágy a lányok szobájában. Mondom neki, hogy ők (tr)ikrek, egyidősek, együtt voltak Judit pocakjában és egyszerre születtek. Erre ő: "Akkor Juditnak három púp volt a hasán?" :)))))

Autózik a kanapén, egyszer csak leesik az egyik autó! Erre ő: "Nézd anya, beleesett a zuhadékba!" (vagyis bezuhant a szakadékba, csak összevonva :))

‎"Anya, ma nem volt jó nap!" - mondja Marcel tegnap a lefekvésnél.
De miért? Kérdezem én, hisz egész nap játszottunk, meséltünk, együtt voltunk.
"Mert olyan rövid volt!!!!!" - jött a válasz :) Hát igen, az ilyen mondatokért érdemes élni :))))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Nagyon klassz az új sírucija :-) és persze a dumája is :-)))

Szitya hat gesagt…

És milyen jó, hogy lejegyzed!!!! Amióta odaadtam nekik karácsonyra "könyvesítve" a róluk szóló blogbejegyzéseket, egyre többször gondolom úgy, hogy több ilyen "aranyköpést" kellett volna rögzíteni... Te még időben vagy!

Csilli hat gesagt…

Mese mese tényleg...:) Orsikám annyira gyönyörű fehér minden!!! És mekkora hatalmas hó van! Megint irigykedek, de már nincs 3 hét, és én is kicsit élvezhetem a hegyeket:)
Itthon viszont reggel óta esik, annyira klassz fehér minden, már november óta vártam:) holnap kimegyünk szánkózni egy kicsit, mert a mínuszok itt is repkednek...
sok pussz, szép vasárnapot Nektek:)

Csilli hat gesagt…

Bakker, ezt a másik posztodhoz szántam... na hülyébb se leszek már úgyérzem:D