"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 27. März 2012

Hotel Mama :)

Mikor gyerek voltam, egy-egy nagyobb-hosszabb betegség után mindig nagyszüleimhez mentem lábadozni, erősödni, meggyógyulni. A "recept" mindig bevált, jót tett a levegőváltozás és a nagyszülői kényeztetés :)

Négy hét betegeskedés, kínlódás, nemevés és nemalvás után úgy döntöttem, hogy akkor most elég, fogom Marcelt és magamat és hazajövünk anyukámékhoz :))) Annál is inkább, mert az egész stresszt, rosszullétet megfejeltem (szó szerint) egy ájulással..... Én, aki soha életemben nem ájultam még el, egyik éjszaka, mikor vagy ötszázadszor keltem fel Marcelhez, összecsuklottam a konyhában... Hogy hogyan, arra nem emlékszem, valószínű, hanyatt eshettem, aztán először a konyhapultba, utána a kőpadlóba verhettem be a fejemet, mert két különböző helyen fáj(t) és jóóó nagy púp lett rajta. Utána nem voltam szerencsére rosszul, csak épp az elmúlt 3-4 nap esett ki teljesen.... Gábor szerint ijesztő volt, ahogy kérdezgettem, milyen nap van, mit csináltunk előző nap, miért van apukám kórházban, nem emlékeztem semmire, csak a régebbi dolgokra.. Szép lassan visszajött aztán minden, de beleborzongok, ha arra gondolok, milyen szörnyű lehet egy teljes amnézia...na ennyi elég volt, ekkor döntöttel el, hogy hazajövünk (és így legalább apukámat is meg tudjuk látogatni).

Mivel a repülőjegyet a húsvéti szünet miatt már aranyárban mérték, gondoltuk, kipróbáljuk a vonatozást. Kicsit tartottam, milyen lesz az út, hogy fogjuk bírni a nettó 8 órás vonatutat + az autózásokat, de le a kalappal Marcel előtt, egy nyikk nélkül végigcsinálta a 14 órás utazást. Reggel 6kor indultunk Thunból, Gábor elvitt minket Zürichbe, onnan 9 előtt indult a vonat. Szuper helyünk volt, egy négyes ülés, asztallal együtt (sőt, még az első osztály luxusát is megengedtük magunknak, amit egy percig nem bántam meg :). Marcel persze csak úgy ragyogott, élvezte, nézelődött és bár iszonyat fáradt volt, egy pillanatot nem aludt :) Nagyon szép tájakon jön a vonat, aki gyerek nélkül utazik, annak még élmény is lehet :))) Tényleg azt kell mondanom, gyorsan eltelt a 8 óra :) Volt egy idősebb néni, aki szintén Zürichből Bécsbe ment, a végén odajött hozzám és megdícsérte Marcelt, hogy mennyire jól bírta az utat, mennyire jól feltalálta magát, azért jól esett a lelkemnek (bár gondoltam, hogy nagyon be fog jönni a vonatozás Marcelnek :)




Bécsben anyukámék vártak minket, ahol az egész út legrosszabb része következett, ugyanis a tangenten, az S1-en és az A4-en összesen 4 baleset történt egyszerre, ami totálisan megbénította Bécs közlekedését, így másfél órába telt, amig kiértünk a városból. Marcel még ezt is szó nélkül bírta, az autóban sem aludt el, sőőőőt megérkezés után az itteni játékait vette birtokba és este 11ig bírta hajnali 6os keléssel :)) Kis duracell nyuszim :)) Nagyon büszke vagyok rá, hogy ilyen jó partner volt végig :))

Mától aztán élvezzük anyukámék teljes panzióját, remélem, Marcel étvágya is visszatér lassan, jó lenne egy kicsit felhízlalni, nekem pedig egy kicsit aludni..:) Különösebb programokat most nem szerveztem, igazából a hazajövetel sem volt betervezve, de ha már így alakult, akkor itt készülünk a húsvétra :) És azért talán sikerül pár rokonnal, baráttal is találkozni :)

Kommentare:

Ági meg az angyalai hat gesagt…

Ijesztő volt olvasni az ájulásodról, de lehet, hogy tényleg ez adta az utolsó löketet, hogy útra keljetek a világ legjobb szanatóriumába, ahol a vikág legjobb gyógyszerével kezelik a kis betegeket. Érezzétek jól magatokat, erősödjetek, pihenjetek, töltődjetek fel sok-sok energiával. Megérdemlitek!

Ágnes

zsizzsik hat gesagt…

Orsi, nem lenne jó megnézetni magad egy orvossal azért? Biztos, hogy nem csak egy szimpla fejbeütés volt, ha ilyen tüneteket produkáltál.
Jó otthonlétet és jó lábadozást! Egyél sok húslevest, rántott csirkecombot és madártejet! Ez szokott lenni a Mama Hotel menüje, nem? :)

Anonym hat gesagt…

Jó pihenést Nektek! Èn is csak erre vágyom most, hogy valaki elém tegye a finom ételeket és a nap 24 órájában kedve legyen Laluval játszani/játszóterezni...én pedig csak pihenjek és egyek. :)
Jó neked, hogy ez most kijut.
Ne is programozz semmit, csak sétálj sokat a Balaton partján!
Puszi, Lalumami

Anonym hat gesagt…

Örülök, hogy jól utaztatok! Remélem te is élvezted az utat, nem csak Marcel... :) Érezzétek nagyon jól magatokat otthon, pihenjetek is azért, ne csak programozzatok!

puszi, berry

Ferilka hat gesagt…

Hotel Mama, ez jó :-)

Magdaléha hat gesagt…

jó pihenést, Orsi! Nagyon nem hangzott jól ez az ájulás, remélem jól feltöltődsz! És tudod: Cs és V csak 20 perc:-)

Bea hat gesagt…

Pihenjetek, gyógyuljatok, ez most a legfontosabb!!!!
A vonatút szuper lehetett, Marcel tényleg egy hős:)

khase hat gesagt…

Köszönjük, ki is használjuk az itthonlétet, sok pihenés, finom kaják, Marcelt meg agyonkényeztetik a nagyszülők :))) Fejemmel voltam dokinál, mindjárt megírom...

Berry, élveztem én is a vonatozást, annyira szép helyeken jöttünk, de azért nekem kicsit hosszú volt :) Jól vagytok már?

Magda, mikor vagytok CS-on?

Magdaléha hat gesagt…

Megint későn jöttem... MINDEN hétvégén lenn vagyunk... remélem a legközelebbi mamázásnál találkozunk!