"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 1. März 2012

Kiderül :)

Tegnap mikor kiléptünk az ovi ajtaján, Marcel rám néz elmosolyodik és azt mondja: "Anya, én kiderültem!" Kérdően néztem rá és már jött is a válasz: "Mert jó nap volt az oviban és most jöttél értem, süt a nap és együtt megyünk a játszótérre!" :)

Közben csak úgy ragyogott, legszívesebben agyonölelgettem volna, annyira megható volt nekem az egész. Valami nagyon szépet, valami különlegeset szeretett volna mondani, amivel még jobban ki tudja fejezni az érzéseit, az örömét, a jókedvét, azt, hogy most neki nagyon nagyon jó :)

És tényleg, nem kell sok ahhoz, hogy boldogok legyünk, hogy jól érezzük magunkat, de mi legtöbbször valami nagyra vágyunk és közben sokszor nem vesszük észre az apró örömöket, átsiklunk a kis dolgok felett vagy rájuk sem figyelünk, mert természetesnek vesszük őket. Nézzünk egy kicsit a gyerekek szemével, a gyerekek szívével és máris naposabb lesz az életünk :) Nagy tanítómesterek, megmutatják, hogyan lehet mindenben örömöt találni.

Túl szentimentális vagy "csöpögős" vagyok? Lehet, de nekem bearanyozta a napomat és azóta is melegség önti el a szívemet, akármikor erre a mondatra gondolok :)) És csak remélni tudom, hogy még sokáig ilyen mosolygós, kiegyensúlyozott és jókedvű marad és tudunk neki most annyit adni, hogy később is a jót, a szépet lássa meg az élet napos oldalán álljon és mindig boldog legyen!

Nagyon szeretünk, Marcel!!

Kommentare:

Bogi hat gesagt…

Nem vagy csöpögös!! <3
Annyit tanulhatunk a gyerekektöl- én magamon látom, hogy december óta mennyit változom...döbbenetes. Ès igen, örülni kell a kis dolgoknak, mert aki mindig a nagyot várja, az elfelejt élni...Ölellek Benneteket!!

khase hat gesagt…

És mennyit fogsz majd változni áprilistól :)))))))
Sok puszi Nektek is!!!!