"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 29. März 2012

Kórkép-lezáró

Reményeim szerint egy ideig ez lesz az utolsó betegségről szóló poszt, szeretnék végre vidámabb témákról, tavaszról, húsvétról, kirándulásokról írni :))
A fejem 10 nappal az ájulás után is fáj és érzékeny, ahol beütöttem és bár más tünetem nem volt (se szédülés, se hányinger, se kettőslátás), a nagyszülők és barátok "unszolására" és magam megnyugtatására elmentem ma a veszprémi kórházba.

Az előzményekhez hozzátartozik, hogy az ájulás utáni napon voltam én Thunban dokinál, akit igazán nem hatott meg a dolog, meg sem nézte a fejemet, semmit nem kérdezett a körülményekről, csak csinált egy EKG-t.... Hogy miért pont azt, és miért nem egy koponyröntgent vagy ct-t, hát nem tudom...mindenesetre a szívemmel minden rendben van :))) De megint csak az volt a tapasztalatom, mint Marcel balesetekor, hogy egy pillanatig nem éreztem úgy, hogy kompetens a doki, hogy igazán foglalkozna a bajommal és jó kezekben vagyok... Mindenzt annak ellenére, hogy rengeteg pénz kifizetünk havonta tb-re...

Ezek után mentem el ma itt dokihoz. Azért ért kellemes meglepetés is (igaz, hogy csak ez az egy :), elfogadták a svájci tb-kártyámat :)))) A karácsonyi tortúrából kiindulva, mikor Marcelt ellátni sem akarták, ez tényleg pozitívan érintett :)
Aztán vártam 2 órát, hogy utána egy flegma fiatal doki egy perc után "kidobjon", szó szerint ezzel a szöveggel, hogy "ne raboljuk már egymás idejét!!!" A lényeg az volt, hogy ha már 10 napja történt, akkor ha valami komolyabb lenne, már előjött volna, a röntgen csak törést mutat ki, ami biztos, hogy nincs és röntgen nélkül nem csinálnak ct-t sem... Éljen a magyar egészségügy....(bár ahogy írtam, a svájci sem jobb...).

Így most megnyugodtam (??), hogy minden rendben van és ha sok vizet iszom és sokat pihenek, akkor elmúlik a fejfájásom :)

Náthánk kikopóban, Marcel étvágya visszatérőben, apukám jó kedvében és remegő kéz nélkül, én pedig pihenőben, fodrászhoz és masszázsra is bejelentkezve, úgyhogy kezd rózsásodni a helyzet (még annak ellenére is, hogy szokásunkhoz híven, ha hazajövünk, elromlik az idő...:).

1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

a lényeg, hogy jól vagytok mindannyian!!! :)

gyertek Amerikába, itt mosolyognak, nem kell várni, mert időpontra mész és örömmel megcétéznek bárkit bármikor, csak fizesse a biztositása!:) Imádnak nagyon alaposak lenni és millió vizsgálatra küldeni, ha a bajnak a legkisebb jelét is látják. :) Én nem bánom, elég hipochonder vagyok, jót tesz!

szép tavaszt és húsvétolást nektek otthon, és élvezz minden kényeztetést!

sok puszi, Móni/berry

ui: mi is túl vagyunk a betegségek nehezén szerencsére