"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 16. März 2012

Még mindig lehet fokozni....

Én kis naív, azt hittem, hogy ennél rosszabb már nem jöhet... hát tévedtem....

Szerdán elmentem dokihoz, arcüreggyulladás... Ok, kaptam gyógyszert, meg gőzöltem kamillával egész nap (az infralámpa inkább csak beleégette a cuccot az arcomba...) és turbó-gyógyulásra kapcsoltam, kihasználva a napot, hogy egyedül vagyok. És bár nem múlt el teljesen a fájdalom, mérföldekkel jobban lettem, mint előző nap.

Tegnap délutánra viszont Marcel belázasodott. Hurrrráááá.... Egész éjjel nem aludtunk, ma reggel irány a doki, bronchitise elmúlt, viszont sikeresen összeszedett valami újabb vírust. Nekem pedig visszajött a náthám...

Emellett Marcel 2 hete szinte semmit nem eszik, doki szerint "normális", én azért már nagyon szeretném, ha a napi egy joghurton és egy kekszen kívül más is kerülne a pocakjába...

Én pedig "gyenge" voltam és csakazértis megettem egy nutellás palacsintát.....

Mindenesetre a betegség-egészség minden variációját kimerítettük már, úgyhogy jó lenne lassan visszatérni a kiinduló állapothoz....

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Gyógyuljatok meg hamar!!! <3
Àtérzem amúgy a helyzetet, mert pár hete én voltam beteg, aztán mire minden oké lett, J. esett ágynak. Akkor én is visszanáthásodtam picit, de hamar átment rajtunk. Erre a múlt hét végén ekcéma-szerü kiütések jelentek meg az arcán...!!!! A héten börgyógyász, jövö héten vérvétel, ezt tetéztük az én vizsgálataimmal ( UH a kórházban+ terhesgondozás), szóval örvendenék, ha végre MINDENKI meggyógyulna!!!!

puszi, Bogi

Anonym hat gesagt…

Jobbulást Orsi mindkettőtöknek!!! Remélem legalább G. nem kapja el egyik virust sem, és kicsit tud ápolni benneteket hétvégén!
puszi, moni/berry

Ildi hat gesagt…

Gyógyuljatok! Átérzem a helyzeteteket. Nálunk csak a két gyerkőc hol felváltva, hogy egyszerre beteg! Levi utolsó felhozatala: 2 hét betegség, 3 nap ovi, és most ismét taknyos, köhög....és már Ati is. :( Nyarat szeretnék vírusok nélkül!!!!
A kamillás gőzölés tuti, nekem mindig bevált!
A nutellás palacsinta minimum! Ebben a helyzetben! :)

Andi hat gesagt…

Jobbulást Mindkettőtöknek, csak vége lesz egyszer!!! Sok sok puszi