"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 13. März 2012

Van-e rosszabb annál...

..ha beteg az ember gyermeke???

Hát bizonyos értelemben igen... Ha az ember (lánya) saját maga betegszik le, persze már csak akkor, mikor a gyermeket az orvos gyógyultnak nyilvánította...

Adott tehát egy energiáktól szétrobbanó, másfél hét szobafogság után rohangászni, játszóterezni, fára mászni, ugrálni, futóbicózni akaró gyermek (hála istennek:), másik részről pedig egy bedugult orró, lüktető arc-és homloküregű, köhögő anya, aki utolsó energiáit mozgosítja, hogy túlélje a napot, aki semmi másra nem vágyna, csak egy olyan napra, mikor nem kell felkelnie az ágyból, de ehelyett sétálni, játszótérre és bevásárolni megy, mert semmi segítségre nem számíthat egész nap... Na most egy icipicit sajnál(tat)om magam, jóóóó? :) Azért mártír nem vagyok, csak beteg....

Holnap Marcelnek ovi (szerencsére:), úgyhogy talán van remény egy kis gyógyulásra... Jó lenne fittnek lenni, hisz itt a tavasz, 20 fok, napsütés, de egyelőre nem tudom élvezni...

Azért ha ránézek erre a képre, jobb kedvem lesz :)))


(egyébként arra gondoltam, hogy krónikus CS-vitamin-hiányban szenvedek, hisz 3 hete nem eszem csokoládét és igazából azóta náthás vagyok, ami most tetőzik...:D:D:D:D )

Kommentare:

Agi hat gesagt…

Átérzem a helyzetedet, nekem sincsen segitségem, ha gáz van :-( Kitartást és JOBBULÁST! :-)))

Szitya hat gesagt…

Jobbulást, Orsi!!! Mihamarább!!!
Szeretettel,
Szilvi

Anonym hat gesagt…

én is átérzem Orsi, igy jártam én is, hétvégén másztam ki belőle nagy nehezen... Kitartás!!! és keress egy játszóteret, ahol nyugton rohangászhat, te meg üldögélsz egy padon és élvezed a napsütést! ;)
Én totál kifáradtam a múlt héten a betegségem miatt, most kezd a helyzet újra helyreállni végre...
gyóygulj meg hamar!
berry
ui: CS-vitamin hiányra esetleg egy habos kakaó nem megoldás?! ;)

Bea hat gesagt…

Ez valóban a legrosszabb verzió... mostanában átéltem én is néhányszor. Gyors gyógyulást!
puszi

Gree hat gesagt…

Gyors betegségből való kilábalást neked!

Csilli hat gesagt…

Orsikám azon túl, hogy mielőbbi jobbulást kívánok én is, erre a nyavajára szerintem csakis a csoki lenne a megoldás:)) ilyen vészhelyzetekben simán fel lehetne függeszteni azt a fogadalmat...:D
puszik, és gyógyulj mert vár a tavasz!!:)

khase hat gesagt…

Köszönöm lányok, hát egyelöre nem jobb a helyzet, most így tél végére nagyon lerobbantunk...de talán a 7vége fordulópont lesz... jó lenne nagyon...