"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 11. April 2012

Rollerezve

Még karácsony előtt bécsi barátnőm, Márti áradozott a rollerezésről és mikor januárban náluk voltunk, én is kipróbáltam és totál belelkesedtem :)

Marcel egyelőre futóbicóval közlekedik, kipróbáltuk azt, hogy én rendes bicóval megyek mellette az úton, de nem tudtam annyira lassan haladni, hogy utolérjen. Ha ő futóbicózik, én meg gyalogolok, akkor sem haladunk olyan gyorsan.

A roller viszont tökéletes megoldás: elférünk egymás mellett a járdán, Marcel is sokkal gyorsabban hajtja a futóbicóját és sokkal tempósabban tudunk menni :) Ami még előny, hogy kicsire össze lehet csukni, így simán befér az autó csomagtartójába, nem úgy, mint egy bicó, így akárhova el tudjuk vinni. Mellékesen nagyon élvezem, gyerekkoromban is volt egy kicsi, zöld rollerem, szétesésig hajtottam :)) Bár néha belém villan, hogy nem vagyok-e túl öreg én már az ilyen mókákhoz, de aztán gyorsan el is hessegetem ezt a gondolatot :))


Mivel Mártié nagyon tetszett, így nem kellett sokat gondolkoznom azon, melyiket is válasszam, ez lett a befutó:


Most már csak egy kicsivel jobb idő kellene, havasesőben és jeges szélben azért nem vonz annyira, de már nagyon várom, hogy száguldozhassak vele :)))

(ps. na csak felavattam, igaz, odafagyott a kezem, de szuppppppper jóóóó:))

Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Szuppper, vigyázz a jéggel, én estem egy szépen januárban...úgy ki csúsztam, jól s*ggre ültem, szerencsére komolyabb bajom nem lett, de észnél kell lenni.
Hajrá kétkereküek!

Puszi,Lalumami

Ferilka hat gesagt…

Naggyon vagány :-)))) Öreg??? Ugyan már!!!

Gree hat gesagt…

De klassz. AZ ilyen nagy kerekű rollerrel én is szemezem.
Nálunk plussz egy csemete aki még kezdő "motoros",de ez egy jó megoldás,hogy haladjunk is és mozogjak is.

Anonym hat gesagt…

Hajrá Orsi! Üdv a rollerezők széles táborában! :)
Én most a gyerekeknek vettem 1-1 rollert, hogy visszakapjuk a saját felnőtt rollerjeinket tőlük végre! :)
jó gurulást!
berry

Szitya hat gesagt…

Kedvet adtál hozzá, Orsi!!!

Bea hat gesagt…

Nagyon klassz:)

khase hat gesagt…

Hát csajok, tényleg nagyon szuper dolog ez a rollerezés, teljesen odavagyok érte, de mivel mióta megvan, szinte végig ömlik az esö, igy már a lakasban rollerezek, még szerencse, hogy ilyen hosszú az elöszobánk :D:D:D:D:D
Tényleg csak ajánlani tudom :))))

Csilli hat gesagt…

Van olyan jóóó, mint a trambulin??? Mer akkor feltétlen be kell egyet szerválnom:))))))

khase hat gesagt…

Csilli, más, de én nagyon nagyon nagyon élvezem :)))))) abban viszont hasonló, hogy sokkal fiatalabbnak érzem magam, mikor rollerezek, akárcsak mikor ugráltunk a trambulinon ;))))) Szerintem érdemes, akkor gyorsabban tudsz Duckó után menni, ha száguldozik a motoron ;)))