"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 23. Juli 2012

Jöhet a nyár!!

Szombaton hazaértünk, Marcel szokás szerint szuper jól viselte a háztól házig 14 órás utat, élvezte a vonatozást, egy szava nem volt, én pedig ismét megállapítottam, mennyire jó vele utazni :))


Bár most nem volt akkora szerencsénk, mint márciusban, a büfékocsiban kaptunk helyet, igaz, első osztály volt ez is, de csak egy ajtóval elválasztva a konyhától, így elég erős kajaszag volt végig, nem beszélve arról, hogy 2percenként nyitogatták az ajtókat, szóval nem egy nyugis rész volt. Viszont összehaverkodtunk az egyik magyar pincérrel, Marcel pedig nézegetett, zenét hallgatott, játszottunk, beszélgettünk, tényleg gyorsan eltelt a 8 óra.


Aztán persze nagy volt az öröm mind a nagyszülők, mind Marcel részéről, mikor hazaértünk :)))

Az időjárás miatt kicsit el voltam keseredve, hisz magunkkal hoztuk a rossz időt, Thuntól Veszprémig esőfelhőben jöttünk, de reménykedek, hogy lassan visszatér a meleg és a napsütés :)

Azért a Balatonba muszáj volt belemenni, bár strandidő nem volt, de a Thunerseehez képest szinte termál-meleg :)))


Alakulnak a programok, szervezkedünk, megy a telefonálás, egyeztetés, már most látom, hogy megint nem a pihenésről fog szólni ez a pár hét, de szeretnék én is minél többet barátnőzni, kimozdulni, Balatonozni, élvezni azt, hogy itthon vagyunk :))

szeretem-fotó :))))

1 Kommentar:

julcsi hat gesagt…

Érezzétek nagyon jól magatokat itthon!!!
Puszik!!!