"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 3. Juli 2012

Képeslap-mánia :))

Nem tudom, lehet-e ilyen tulajdonságot is genetikailag örökölni, de Marcel, akárcsak én anno, imádja a képeslapokat :)
Akármerre megyünk, mindig választ magának egyet, az ágya körül a fal már tele van ragasztva különböző képeslapokkal :)

És nem csak választ, hanem kap is, leginkább anyukám az, aki elkényezteti, elhalmozza aranyosabbnál aranyosabb lapokkal, benne fotókkal, versekkel, kis mesékkel, amiket aztán sokszor el kell olvasnom neki :)

Minden nap izgatottan megy a postaládához és belekukucskál, hogy hozott-e neki is valamit a postás :)

Mivel közeleg a születésnapja, gondoltam egy nagyot :)) Hisz Marcelről is szól ez a blog, akik olvassátok, nagyon sok mindent tudtok már Róla, valamilyen szinten nyilvános a kis élete (és nem tudom, meddig etikus még publikusan írnom az ő beleegyezése nélkül :)), ezért szeretném, ha most ő kapna valamit Tőletek :) Tudom, hogy többen vagytok, akiket nem ismer (sőt akiket én sem ismerek személyesen), de szerintem öröm lenne neki, ha minél több képeslapot kapna a szülinapjára :)

És persze szép emlék is, hogy ha majd egyszer, soksok év múlva, végigolvassa ezt a blogot, akkor tudja, miért is kapta azt a sok képeslapot :)


Úgyhogy ha kedvetek van, írjatok :))) (aki nem tudja a címünket, küldhet egy emailt az o_nemes@hotmail.com címre és megírom neki :)))

ps. nem gondoltam volna, hogy ennyien írtok :)))) viszont többen is kérdeztétek, hogy milyen témájú legyen a képeslap, minek örülne Marcel a legjobban:) Szóval jöhet számos (4 ;), minden, ami jármű, de állatos vagy vicces is :))) szerintem mindegyik tetszeni fog neki :))))

Kommentare:

Dominika hat gesagt…

De jó ötlet! Benne vagyok! :-) Írom az e-mailt.

Anonym hat gesagt…

örömmel küldünk mi is! :)
berry