"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 29. Juli 2012

Marcel nélkül..

Egy kezemen meg tudom számolni azokat a napokat és éjszakákat, amiket az elmúlt 4 évben nem Marcellel töltöttem. Hát most lesz 4 ilyen napom :))

Gábor ma reggel indult Svájcból, én pedig lassan indulok Bécsbe, hogy ott találkozzunk, nosztalgiázzunk, várost nézzünk, sétáljunk, shoppingoljunk, pihenjünk, kávéházakban üljünk, wiener schnitzelt együnk, beszélgessünk, barátokat látogassunk és élvezzük azt, hogy kettesben lehetünk.

Furcsa lesz, hisz Bécsben még soha nem aludtam hotelben és bármennyire is vágyok rá, hogy végre végigaludjak egy éjszakát és csak magammal, magunkkal foglalkozzunk, csak egymásra figyeljünk, tudom, hogy nagyon hiányozni fog Marcel... Akit pedig a nagyszülők fognak addig kényeztetni, úgyhogy szerintem ideje sem lesz rám gondolni (legfeljebb csak éjszaka :)) Én meg majd a fotóit nézegetem addig és szétolvadó mosolya lesz a fejemben :))


Izgatott vagyok és bár két éve elköltöztünk már, mégis úgy érzem, hogy hazamegyek Bécsbe....

Kommentare:

Bea hat gesagt…

Nagyon jó szórakozást Nektek kettesben! Fura lesz Marcel nélkül, (Máté ma jött vissza az anyukámtól) az már biztos, de Ő biztos nagyon fogja élvezni a nagyszülőzést, meg Ti is Bécset:)

Dominika hat gesagt…

Hű, de jó lesz nektek! Érezzétek nagyon jól magatokat! :-)