"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 16. August 2012

Illene...

... már lassan pár sort írni a blogra is, nagyon elhanyagoltam az utóbbi időben szegényt (és Titeket is, akik olvassák :)

Most sorolhatnám a kifogásokat, hogy alig ültem gép előtt, hogy mindig jöttünk-mentünk, programoztunk, kirándultunk, strandoltunk, barátnőztünk, úton voltunk (szóval aktívan pihentünk:)), ami mind igaz is, és habár fejben rengeteg posztot megírtam már, odáig nem jutottam el, hogy gépre is vessem... És megmondom őszintén, nem is hiányzott, jó volt egy kis net-mentes időszak (na jó, azért a kedvenc blogjaimba csak belenéztem és a FB-on is jártam párszor), mert annyi más volt helyette, hogy sajnáltam rá az időt :)

De ami késik, nem múlik, hisz lassan sajnos lejár a szabadság, az itthon töltött idő, kezdődnek megint a hétköznapok és akkor majd igyekszem mindent bepótolni és mindenről részletes beszámolót írni :)) És talán sikerül Marcel 4 éves összefoglalóját is befejeznem, bár lehet, hogy addira már 5 éves lesz :))))

Ami biztos, hogy nagyon nehéz lesz 4 hét itthonlét, nagyszülők, rokonok, barátok, Balatoni nyár után visszamenni.....

Addig viszont még élvezzük az utolsó napokat, a blog megvár :))

Előzetesként egy fotó Marcel új szenvedélyéről :)))

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Signal-de-Bougy-n is van egy nagyon klassz kalandpark, ha legközelebb jöttök hozzánk majd elmegyünk együtt, oké? Én is szívesen becsatlakozom :-))

Bea hat gesagt…

Mi is megvárunk, nemcsak a blog:)
Klassz a kép Marcelről:)

julcsi hat gesagt…

Hiányoztok!!! Élvezzétek az itthon töltött időt amíg csak lehet!!!
Megvárunk!!!
Puszim!!