"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 30. August 2012

Marcel-duma

Nagyon rákapott a rágózásra, kedvence eddig a zöldteás xylitol rágó volt, aztán megkóstolta a borsmentásat is. Mivel a mentát nem tudta megjegyezni, legközelebb azt mondta: "Anya, kérek egy borsmentes rágót!" :))

Indulás előtt mondom neki, gyere ide, hogy bekenjelek naptejjel. Erre ő: "Eddig csak azt gondoltam, hogy a tehenek csinálnak tejet, de hogy a nap is?" :)) (olyan komolysággal mondta, hogy muszáj volt nevetnem :)))

Kiflit eszegetett és egy darabka feltapadt a szájpadlására. Nem jutott eszébe ez a szó, ezért azt mondta: "Jaj már, felragadt egy morzsa a szájtetőmre!" :))

Vonatozás közben dúdolgatott egy dalt, majd így szólt: "Ezt majd feltöltöm az ájfonomra, hogy ha felhívsz majd fésztájmon, akkor ez a dal szólaljon meg nekem. És lesz majd skájpom is, ha nem tudom, hol vagy, csak megcsörgetem és már meg is talállak!" :)) ...... hiába, ebbe nőnek bele, én huszonpáréves voltam, mikor megkaptam az első mobilomat, ő meg négyévesen már lassan jobban kiismeri magát ebben a világban, mint én :)))

(ez az egyik kedvenc nyári fotóm, az a szemesemálljól-csupamosoly, csak ránézek és jó kedvem lesz tőle :)))

1 Kommentar:

Judit hat gesagt…

:-DDD Drága kis okos!