"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 31. August 2012

Nyári emlékek

Még tavaly olvastam Ági blogján, hogy nyár végén milyen szuper emlékkönyvet készítettek a lányokkal, benne a sok nyári élménnyel és fotókkal. Már akkor nagyon megtetszett az ötlet és bár élményben nem volt hiány nálunk sem, nem készültem fel és valahogy elmaradt a naplókészítés.

Idén viszont már jó előre elterveztem, hogy mi is készítünk az idei nyárról egy emlékfüzetet, nyár elején már meg is vettük a kis naplót, persze Marcel választotta ki :) Akárcsak a borító díszítését, együtt ragasztottuk fel rá a betűket, mintákat. Nekem már üresen is nagyon tetszett :))



Onnantól kezdve aztán akármerre jártunk, lelkesen gyűjtöttem a belépőket, vonat-hajó-felvonójegyeket, prospektusokat, térképeket és minden olyan apróságot, amiről úgy gondoltam, helyet kaphat egy ilyen nyárra visszaemlékező albumban.


A legnagyobb segítség a sok fotó volt, amit készítettem, ezek nélkül bizony már nem nagyon emlékeznék arra, hogy mit is csináltunk, merre is jártunk a nyáron :))) Mert persze nem kezdtem el a naplót azonnal, összevártam a "termést" és tegnap álltunk neki szétválogatni és rendszerezni a sok jegyet, emléket, papírfecnit, előhivattam a fotókat, mostanra pedig kezd lassan összeállni a nyár :)))

Közben azért megállapítottam, hogy digitális fotókönyvet sokkal egyszerűbb szerkeszteni, könnyebb a hibákat kijavítani, ez a fajta napló viszont sokkal személyesebb és ahogy ragasztgatom a képeket, a jegyeket, újra átéljük azt a sok sok élményt, felelevenednek az emlékek és remélem, hogy ha Marcel kicsit nagyobb lesz, ő is szívesen fogja lapozgatni és szívesen emlékszik majd vissza erre a nyárra (is).

Így néznek ki a már kész oldalak :))) (még van mit csinálni, mert a 32 oldalból eddig hetet csináltam meg, szóval élményben ezen a nyáron sem volt hiány :))))









Ági, köszönjük az ötletet!!

PS. Marcel azóta naponta többször megnézni, már ezért megérte elkészíteni :)))


Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Ez szuper Orsi!! :-)

Gree hat gesagt…

Orsi ez tényleg nagyon szupi ötlet, és a tiétek is klassz lett.
Csak jövő nyárig el ne felejtesem.....

Judit hat gesagt…

Nagyon szép lett Orsikám, ügyesek vagytok! Milyen jó lesz télen átlapozgatni, na meg késöbb is, évek múlva.Pussz!