"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 19. Oktober 2012

Marcel-duma :)

Néha szoktunk youtube-os videókat nézni, Marcel szereti az angol számolós-betűs kis dalokat, ahonnan aztán fonetikusan megtanulta az angol számokat. Pár napja hallom, ahogy énekel:
"Van, tú, triii, fór, fáááj, fáááj a lábam :))) "

Nagy konyhapapír-gurigávál játszottunk, ami néha távcső, néha dobütő, néha pedig szócső. Odatartotta a füléhez, én beleszóltam először magas, aztán mély hangon. Kérdeztem, melyik volt a jobb. Erre ő: "A kövérebb!" :))))

Otthon voltunk, el szerettem volna menni elintézni pár dolgot, Marcelnek mondtam, hogy addig maradjon ott szépen a nagyszülőkkel, sietek vissza. Nem nagyon akarta hagyni, kérte, hogy ne menjek. Kérdeztem, miért ne. Erre ő:
"Mert az NEM ÉLET, ha nem vagy itt, az NEM ÉLET, ha elmész nélkülem!" :))) Ilyenkor ne olvadjon el egy anyai szív :)))))

Imádom :)))








Bonuszfotó a thuni őszről :))))




Kommentare:

Anonym hat gesagt…

LIKE (nagybetüs!:) )
berry

Bea hat gesagt…

azért ez a thun-i ősz nem semmi:)
Marcel meg irtó jó fej, az nem élet:-DDDD

Ferilka hat gesagt…

Hihetetlen dumája van :-))
És hát az utolsó képed....jaj, dejó lenne Wengen vagy Zermatt felé kirándulni MOST, amíg ennyire szép a táj és amíg ennyire jó az idő...szombaton talán eltudunk menni kicsit kirándulni együtt :-) (persze nem Zermatt-felé)

Ferilka hat gesagt…

"el tudunk menni" akart lenni

Bea hat gesagt…

Utólag is boldog névnapot kívánok:)

Ditke hat gesagt…

Az a "nem élet", az nem semmmi :-)

khase hat gesagt…

Bea, köszönöm a névnapi jókívánságokat!!!

Ildi, ahogy néztem, 15 cm havat mondanak holnapra, szóval nagy öszi kirándulás már nem hiszem, hogy lesz... de Zermatt télen is szép ;)))))

Ditke, hát igen, olvadoztam én is egy sort, meg amilyen hangsúllyal mondta, hát tudja, hogyan lehet levenni a lábamról :))))