"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 5. Oktober 2012

Megjött :))

Szerdán megkaptam a fényképezőgépemet és szerelem volt első látásra :))) Akkora izgalommal bontottam ki a csomagot, mintha legalább is karácsony és születésnapom is lenne egyszerre :))


A boltban már többször volt ilyen gép a kezemben, de mennyire más az, mikor a sajátomat foghatom, ami csak úgy belesimul az ember tenyerébe :) Persze előny, hogy nem ez az első canon gépem, sok minden ismerős rajta, de mennyi minden van, amit még tanulnom kell :)) Próbálok csak manuálisan fotózni, eddig még egyszer sem állítottam automatára, hát kihívás az biztos, de élvezem nagyon :))

Marcelt eddig még nem tudtam vele fotózni, de pár képet már készítettem, ez a kedvencem most :))))) Aztán remélem, hamarosan sok sok gyerekfotót is tudok majd mutatni Nektek :))

(esőcseppbe zárt napraforgó :)

Van egy nagyon kedves és nagyon profi gyerekfotós ismerősöm-barátnőm (majd egyszer talán én is tudok majd ilyen fotókat csinálni kicsikről és nagyokról :)), aki eddig is inspirált és most lehetőség van rá, hogy elmenjek hozzá egy kicsit tanulni, közelről is bepillantani abba, hogyan is működik a gyerekfotózás, úgyhogy vasárnap hazamegyünk Marcellel és amig ő a nagyszülők kényeztetését élvezi Veszprémben, én Pesten próbálom mélyíteni a tudásomat és még jobban megismerni a fényképezőgépemet :)) Nagyon izgatott vagyok :))))

Közben is zajlik az élet, tegnap alsó szomszédjaink voltak nálunk, igazi magyarosat szerettek volna enni, nagy sikert arattam a gulyásleves-pogácsa-vargabéles kombóval, gyerekek is nagyon jól érezték magukat (3 és 6 évesek a kislányaik), totál felpörögtek, szétszedték a lakást, mindaddig, míg Marcel dobott egy hátast a kanapéról, először azt hittük, a fejére esett, de nem, szegény a könyökére, sírt egy fél órát, már megijedtünk, hogy esetleg eltörött, de szerencsére úgy néz ki, nem lett komolyabb baja.

isteni pogácsa :))

Ma este Juditék jönnek Bernből, végre tudnak a pasik is találkozni, mi pedig tovább mélyíthetjük a családi ismerős szálakat (közben az is kiderült, hogy Judit mamájának az én nagymamám volt az elsős tanítónénije :))))

Holnap Marcelnek ovis kirándulás (azt hiszem, lassan mondhatom azt, hogy megszerette az ovit, nagyon jól érzi magát, talán közrejátszik az is, hogy az új óvónénik nagyon kreatívak, sokat kézműveskednek, sokat zenélnek, ami Marcelnek nagyon tetszik :)), aztán vasárnap hajnalban irány haza :)))))))

Kommentare:

Detti hat gesagt…

Szuper gép!!! Sikeres és boldog kapcsolatot kettőtöknek! :)

Én első diploma ajándékra kaptam nagyszüleimtől a mostani Canonom. 2008 már 4 éve volt, de még mindig sokszor gyorsan autora állítom. A gyerkőcök nem szeretik, ha sokáig pepecselek. Ezt is irigylem a profikban, hogy úgy tudják manuálisan kattogtatni a gépet, hogy csak ámulok. Én most sok retusos tutorialt olvasok és próbálkozok Photoshopban. Időigényes, de neked nem kell részleteznem, hogy a szerelem az szerelem. :)

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Szuper gép! Szerelem első látásra:)
Vigyél magaddal engem is a fotózásra!!!Pliiizzz!Nagy kedvencem nekem is a Szilvifotó!
Jó utat!
Még egy Cannonos:)

Dominika hat gesagt…

Sok sikert az új géphez! Leld nagy örömödet benne!

Alma korte hat gesagt…

szurkolok!:))) Te meg engem inspirálsz:)

Anonym hat gesagt…

jó utat és jó tanulást! :)
kicsit a fotózással az én álmomat is valóraváltod... sok sikert!
puszi
berry