"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 30. Oktober 2012

Sorozat

Mivel a fotós blogomra még egy kicsit várni kell, itt mesélek egy kicsit a múlt heti fotózásról :)

Akkor még jó idő volt, csodás ősz, így megbeszéltük Judittal, hogy bemegyünk Bernbe és próbálok pár fotót csinálni a gyerkőcökről. Van már pár kellékem is, vittük azokat is és mivel Marcelnek nem ovis napja volt, így jött velem ő is :) Bizonyos szempontból jó volt, mert született egy nagyon jó kis sorozat Marcellel és Lillávál, másrészről végig ott bohóckodott, nem hagyta, hogy fotózzak, vagy ha egyedül szerettem volna a másik két gyereket fotózni, ő is mindig odaült, belebeszélt, mutogatott :)) Mondjuk mivel barátokat fotóztam, nem volt gond, de azért ha majd élesben is beindul a dolog, akkor azért nem szeretném mindig magammal vinni :))

Először a belvárosi ház kis kertjében fotóztunk, praktikus volt, mert nem kellett a ládikókat messzire cipelni :) Azért már most látszik, hogy nem csak érzékekre, hanem karizmokra is szükség van, ha az ember fotózással szeretne foglalkozni :))

A gyerekek rengeteget bohóckodtak, én próbáltam a fényeket jól beállítani és néhány rossz lövés után egyre jobban belejöttem :)) A kinti fotózást nagyon élvezem, szeretem a természetességét, a napfényt, árnyékokat, természetes háttereket és mivel még nincs meg egy benti stúdióhoz a felszerelésem, így könnyebb is jó fotókat készíteni a természetben. Vicces volt, mert a kis kert rettentően ápolt volt, fűszálak szinte kisollóval méretre vágva, kavicsok kis fésűvel sorba rendezve, persze nem maradt ez sokáig így, a gyerekek elkezdtek játszani a kavicsokkal, szórták mindenfelé, persze pont akkor jött ki az egyik öreg nénike és árgus szemekkel figyelte, mit is művelünk a kis kertjében :))

Így aztán kimentünk a közeli Münster parkjába, ott viszont már nem nagyon volt a gyerekeknek kedvük a fotózáshoz :) Hát ez is benne van :)) Közben figyeltem, hogy a belvárosi árkádok alatt is szinte minden kapu jó lenne háttérnek, rengeteg a régi fa, kovácsoltvas, ami az árkádokkal nagyon jól mutat a fotókon, úgyhogy szeretnék majd visszamenni és ott it fotózni :)

Összességében nagyon élveztem, még ha néha nehéz is volt motiválni a gyerekeket és elkapni egy-egy jó pillanatot, amikor épp nem grimaszokat vágnak vagy bohóckodnak, de azt hiszem, sikerült pár egész jó fotót összehozni :)))











Szívesen fotóztam volna még kint, annyira szépek voltak az őszi színek, de most havas minden, nem tudom, lesz-e még rá alkalom idén...Mindenesetre a tököt, amit az őszi fotózáshoz vettem, vasárnap a hóban fotóztam :)))






Egyre nagyobb barátságban vagyok a gépemmel és egyre jobban élvezem, amit csinálok :)) Tele vagyok ötletekkel, csak a megvalósítás idő hiányában kicsit csúszik...

Kommentare:

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

NAGYON JÓK A KÉPEK!!!!Szerintem nagyon gyorsan belejössz te ebbe!:):):)Nálunk is majdnem havas tökös képek lettek az őszi képek!Vasárnap gyorsan le kellett az őszi "kelléket a tököt" cserélnünk télire, szánkóra! Szerencsére kaptunk egyet kölcsön, mert még nem voltunk igazán felkészülve az idei télre!

Minden lében 4 kanál hat gesagt…

Pár egész jót???
Hát ezek a képek szuperek. Sőt, úgy általában mindig nagyon jók a fotóid! HAJRÁ!!!

Glória

Gree hat gesagt…

Orsi! Szerintem is nagyon szuper képek születtek. Személyes kedvencem amikor Marcellék egymásnak háttal ülnek. A tökös képek is hangulatosak.
Várom ám majd a karácsonyi képeidet is........hogy még jobban fokozza a karácsonyra hangolódást.

Köszi,h levetted a robotosdit. :)