"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 20. Dezember 2012

Fáj, de csak ha nevetek....

Másfél hete elkezdett szúrkálni a jobb oldalam, a rekeszizmom, tüdőm tájékán és mivel az őszt elég rendesen végigköhögtem, kicsit beparáztam, nehogy tüdőgyulladásom legyen... nem vagyok egy nagy dokihoz járó és hipochonder sem, de gondoltam, biztos ami biztos elmegyek orvoshoz, nézze már meg, hogy mitől lehet a fájdalom. Meghallgatott, a tüdőmmel szerencsére minden ok volt, vért is vett, gyulladást nem mutatott a szervezetem, ez a része megnyugtatott. A doki szerint vagy a sok köhögés miatt "fáradtak el" az izmok vagy pedig megerőltettem valamivel, rossz mozdulattal, ami miatt becsípődött egy ideg és az fájhat.

Azt mondta, akár 2-3 hétig is eltarthat, míg elmúlik a fájdalom, addig próbáljak meg pihenni, a jobb felemet pihentetni, keveset emelni, keveset mozogni..... he he he, vicces kislány, persze ez a mostani, karácsony előtti időszak pont a pihenésről, kímélésről szól....

Mindenesetre 10 nap után sem igazán jó a helyzet, napi 2-3 fájdalomcsillapító, flector tapasz és voltaren kenőcs tart valamennyire szinten, a legrosszabb, mikor köhögnöm, tüsszentenem vagy nevetnem kell(ene), akkor mintha kést forgatnának benne.... próbálok vele nem foglalkozni, mert hosszú még a lista és sok még a tennivaló indulásig, csak még azt nem tudom, hogyan fogom átvészelni a 12 órás autóutat, mivel ülve a legrosszabb....de majd csak túlélem és remélem, otthon tudok majd egy kicsit pihenni (ha ha ha, vicces, már előre látom, hogy megint egyfolytában úton leszünk :))) Nem baj, de legalább OTTHON leszünk :)))

Azért advent nem múlhat el isler nélkül sem (pontosabban AZ ISLER nélkül :)) és mivel Marcel ovijában ma és holnap reggel is karácsonyi ünneplészet van, így tegnap este sütöttünk még néhány apróságot, közte persze islert is, amit megint sikerült elvéteni, Gábor szerint nem biztos, hogy megéri a hazautat :))))


És ma reggel sikerült még egyik barátnőmmel is találkozni, kávéztunk-reggeliztünk egyet, bár csak egy órácska volt az egész, de jót tett a lelkemnek, lelkünknek egy kis beszélgetés, egy kis megállás ebben a nagy rohanásban...


Kommentare:

Ozsváth Szilvia hat gesagt…

Jobbulást és vigyázz magadra!

Ditke hat gesagt…

Jobbulást, és jó utat kívánok!
És persze kellemes karácsonyt mindannyiótoknak!

Jagamas hat gesagt…

HUj,nem hangzik jol ez a szurkalas...de jobbulast es majd otthon bizos kipihened!puszik es jo utat!Kinga

Magdaléha hat gesagt…

Ilyen nekem is volt! És tudod mitől múlt el??? Egyik este a kelleténél kicsit több alkoholt fogyasztottam, és ettől teljesen ellazultan aludtam... reggelre elmúlt a fájdalom :-)
Jobbulást, remélhetőleg itthon majd tudsz jól aludni, hátha ki sem kell ütnöd magad :-)
Áldott ünnepeket! Pusz: M

julcsi hat gesagt…

Boldog Karácsonyt kívánok itt is!♥