"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 15. Dezember 2012

Megint kreatívos :))

Az utóbbi napokban megint sokat kreatívoskodtunk, sok kis díszt, apróságot készítettünk, vagyis főleg én alkottam, Marcel a kezdeti lelkesedés után inkább a saját vasútját építgette, de a végeredménnyel mindenki elégedett lett :))

Első körben hógömböket készítettünk. Ehhez közepes nagyságú nikecell gömböket vettem, nem akartam beleesni abba a hibába, mint tavaly, mikor is órákon keresztül szúrkáltam színes pattogatott kukoricát a nagy méretű nikecell fenyőfára :))

Három féle formalyukasztóval különféle színű csillogó papírból formákat nyomtunk ki és azt tűzdeltük rá a gömbökre. Az utolsóra pedig zsenília gömböcskék kerültek. Aztán kis szalagot raktam rá, szerintem nagyon mutatósak, szépek lettek :))


 

Tavaly csináltam Marcel kézlenyomatából kis koszorút, ami most a bejárati ajtónkat díszíti. Idén nem akartam hasonlót készíteni, mondván nem nőtt annyit a kis keze (pedig mégis :))) és különben is macerás annyi kéz-formát kivagdosni :))) De aztán megláttam egy másik fajtát, ahol a kis kezek más formában voltak összeragasztva, nagyon megtetszett, így gyors kéz-mintavétel, ollócsattogtatás, díszítés és már készen is volt a kéz-koszorú :))




Gréta blogján láttam egy nagyon aranyos kis pingvint, megtetszett és gondoltam, én is megcsinálom. Hááát az övé azért szebb lett :D:D:D:D Kellett hozzá két vizesflakon alja, amit egymásba nyomtam, tettem bele nehezéknek egy kis száraztésztát, hogy ne boruljon fel olyan könnyen, aztán acryl-festékkel megfestettem, fejére pedig egy kis bojtot tettem :) Azért felismerhető, de a festést még gyakorolni kell :)))



Kifli és levendula blogjáról pedig a kis mogyoró-karácsonyfa-ötletet loptam, nagyon egyszerű elkészíteni, az alja félbevágott parafadugó, amire fogpiszkálóval felszúrkáltam 3-3 mogyorót, lefújtam arany színű festékkel, a tetejére pedig kis díszt tettem. Igazán mutatós és tényleg pár perc alatt elkészíthető!!!



Ez alatt Marcel is kreatívoskodott, ilyen magasvasútat épített :)))



Holnap már harmadik advent és mire négy gyertyát kell meggyújtani, remélhetőleg már otthon leszünk :)))

Kommentare:

Gree hat gesagt…

Cuki lett a tiéd is Orsi! Marcellnek meg tutira tetszett.
Kellemes készülődést, és ha addig nem tudnék jelentkezni akkor BOLDOG ÜNNEPEKET nektek!
Puszi Gréta

Dominika hat gesagt…

De ügyesek vagytok! Mi még sehol sem tartunk...
Marcel sínpályája meg külön nagyon tetszik, meg is fogom mutatni a fiaimnak, és mi is megcsináljuk! Nagyon tetszik az ötlet!

Anonym hat gesagt…

nagyon ügyesen kreativkodtok! nekem a mogyorós a kedvencem ezekből, nagyon szépek...
Marcel pólója különösen jó, "It wasn't me" felirattal, remélem azért legalább kicsit segitett! :D
üzenem neki, hogy a magasvasút meg remek ötlet! ;)

berry