"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 17. Januar 2013

Kitúrva...

Mivel Marcel tegnap este elég bágyadt, lázas volt, megbeszéltük, hogy aludhat velem a nagyágyban, én is nyugodtabb voltam úgy és neki is szüksége volt egy kis anyai ölelgetésre... Gábornak ugyanis közbejött egy berlini projekt, úgyhogy a héten sajnos egyedül maradtunk :( (és ha azt veszem, hogy Marcelt sem oviba, sem pedig úszásra nem tudtam vinni, akkor ennyi erővel otthon is maradhattunk volna még egy hetet, persze utólag már mindig okosabb az ember...). De legalább már én meggyógyultam valamennyire, mert a tavaly márciusi betegségsorozat még mindig élénken él bennem és nem kívánnám még egyszer...

Az éjszakánk nem volt rossz, Marcel 10 órát aludt, de mivel este héttől, így már hajnali ötkor ébresztőt fújt és kivert engem is az ágyból azzal, hogy éhen hal, ha nem kap enni :))) Bizakodtam, mert nem éreztem melegnek, de aztán a reggel folyamán szépen felment megint a láza. Persze ez is murphy, hogy ilyenkor vagyunk egyedül, így kénytelen voltam lázas gyerekkel boltba menni, mivel semmi kajánk nem volt, a nagybevásárlást hétvégére terveztem...

Ebédre egy (magához és a betegséghez képest) jó nagy adag pipilevest evett, sok sok zöldséggel, aztán aludt 4 (!!) órát. Láztalanul és nagyon jó kedvvel ébredt és mivel tegnap este óta nem kapott lázcsillapítót, reménykedtem, hogy talán megúsztuk ennyivel. De sajnos nem.... Estére megint felment a láza, nem tudom, milyen nyavalya lehet, hisz más baja nincsen, nem köhög, nem folyik az orra, a torkát fájlalta kicsit reggel, de napközben már azt sem...

Így aztán ma este megint bevackolta magát az összes kis és nagyobb alvós barátjával, párnájával, takarójával a nagyágyba, odafeküdtem mellé és szorosan fogta a kezem, úgy aludt el. Annyira szeretem, amikor ott szuszog mellettem, de mivel legtöbbször elég nyugtalanul alszik, forgolódik, mocorog, a vele egy ágyban alvás nem túl pihentető. Pár perce aztán furcsa hangokat hallottam a hálóból (miután elaludt, még kijöttem csinálni a dolgomat), benéztem, hát úgy horkol őurasága a nagyágy közepén, mint egy kis vaddisznó :))


Úgyhogy azt hiszem, ha aludni szeretnék ma éjjel, akkor marad a vendégszoba, holnap aztán megjön végre Gábor és visszamehet mindenki a saját helyére :))

Azért remélem, holnapra jobban lesz Marcel és utána egy darabig elfelejthetjük a betegségeket, mert nem sok minden másról szólt eddig még ez az év......

Kommentare:

Magdaléha hat gesagt…

Jobbulást Marcelnek! A nagyágy gyógyító hatása remélem holnapra megmutatkozik!

Judit hat gesagt…

Látod, tényleg maradhattatok volna...Jobbulást, olyan édes, ahogy alszik.Te már meggyógyultál teljesen?Millió puszi

Dominika hat gesagt…

Jobbulást Marcelnek!