"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 14. Januar 2013

Otthonról haza

Tegnap éjjel rendben visszaértünk Thunba, az út most nagyon jó volt, bár háztól házig 14 óra, de valahogy gyorsan eltelt az idő. Végül 9 csomagunk lett + Marcel + a két nyuszija, de nem volt semmi gond, a vonaton nem voltak sokan, nagyon jó helyünk volt. Ráadásul decemberben átadtak egy 44 km-es új sín-szakaszt, Bécstől St. Pöltenig, ahol a vonat 230-cal (!!!!!!!) döngetett, szinte végig alagútban, kicsit azért félelmetes érzés volt, de több, mint fél órával csökkent így a menetidő!! A búcsúzás megint nehéz volt, Marcelen is láttam és mondta is, hogy szomorú, hogy hazajövünk, maradt volna még Veszprémben, persze aztán nagyon örült Gábornak és az itthoni játékainak :)


A vonatozást szokás szerint szuperül bírta, míg világos volt, addig nézelődtünk, aztán játszottunk, legóztunk, zenét hallgattunk, beszélgettünk, sétáltunk, tényleg annyira jó vele utazni, semmi kínlódás nincs benne. Szerencsére Marcel hasmenése nem volt vészes, csak egyszer kellett wc-re mennie.


Egyébként Alma kérdésére válaszolva azért döntöttünk most (is) a vonat mellett, mert a) sok cuccunk volt, sok mindent vettem fotózáshoz, így repülőre ennyi csomaggal nem tudtunk volna felszállni, b) mivel nagyon náthás voltam/vagyok, a fülemnek nem tett volna túl jót egy repülés, c) sokkkkal olcsóbb volt, mivel ha repülünk, Marcelnek is teljes áru jegyet kell venni, vonaton viszont ingyen utazik (és zárójelben d) még mindig nem szeretek repülni, különösen nem havas-jeges-téli viszonyok mellett :)))

A mai nap a kipakolás jegyében zajlik, szerencsére Gábornak ma itthoni munka(fél)napja volt, így déltől már együtt tudtunk lenni és amig én pakoltam, addig ők játszottak, vetítettek, Marcel pedig egy hiperszuper sínpályát épített, hihetetlen, miket kitalál és megvalósít, megépít, élvezet nézni :))


A hó itt is szakad, a hegyek már csodaszép fehérek, úgyhogy várjuk a hétvégét, hogy mehessünk szánkózni, síelni és Ildiékkel találkozni :))) Marcelnek holnaptól ovi, kíváncsi vagyok, hogy fog neki menni 3 hét kihagyás után :))

Én pedig egy kis szomorkodás után belevetem magam a fotózásba :))))

Kommentare:

Alma korte hat gesagt…

így már értem:)
jó a vonatozás de én repülés-mániás vagyok:)))) nincs mit tenni:))
Örülök hogy haza értettek.

svájci sapka hat gesagt…

Isten hozott benneteket.
:)