"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 11. Februar 2013

Külön utakon

A hétvégénk elég zsúfoltra sikeredett, de most úgy alakult, hogy nem hármasban csináltuk a programokat, hanem mindenki valami mást :))

Kezdődött péntek délután, mikor is Marcelt egy kicsit előbb elhoztam az oviból (ahol összesen ketten voltak, négy óvónénivel, mert mindenki más beteg volt, szóval családias volt a légkör :)) akkor még azt gondoltam, hogy dejóóó, hogy mi megúsztuk, de be kellett látnom, hogy Marcel sem teljesen megtámadhatatlan, de erről később :)) Szóval Áron szülinapjára voltunk hivatalosak, kicsit kétséges volt, hogy el tudunk-e menni egyáltalán, mivel fent laknak a hegyen és érdekes módon itt sem híresek arról, hogy jajde letakarítják az utakat, olyannyira, hogy csütörtökön majdnem el is akadtam, hiába, egy hátsó kerék meghajtásos autót nem igazán arra találtak ki, hogy felfelé menjen egy havas-jeges-csúszós úton :))

Mindenesetre szerencsésen feljutottunk, a szülinapi buli jól sikerült, Marcel is jól érezte magát, még maradt is volna tovább :))


Viszont én időben haza akartam szállítan, hogy aztán tudjak indulni Ildiékhez :)) Ugyanis kimenőt kaptam egy estére, hogy végre ki tudjuk magunkat dumálni Ildivel :)) Marcel pedig maradt Gáborral, ilyen sem volt még soha, mióta megszületett, hogy kettesben éjszakáztak volna az apjával :))) De várta már, megbeszélték, hogy buliznak egy jót, 11ig fent maradnak és egy ágyban alszanak :)))

Az este szuper jó volt, egyrészt nem kellett foglalkoznom az altatással, másrészt végre volt időnk, hogy beszélgessünk egy jót és próbáltuk megváltani a világot, több-kevesebb sikerrel :)) De a lelkünknek jót tett :)) Nekem a bónusz a szombat reggel volt, mikor végre nem kellett hatkor kelnem és kialudhattam magam :))) Bár 7kor így is felébredtem, de 8ig még lustálkodtam egyet :)) Mennyei volt :)) (Marcel is kitett magáért, negyed 8ig aludt :))

Délután aztán a fiúk körbevonatozták fél Svájcot, eljöttek elém, legalább ők is találkoztak Ildiékkel, legalább is egy kávézás-sütizés erejéig, aztán indultunk haza.  Megállapítottuk, hogy gyakrabban kellene az ilyeneket ismételni, mindenkinek jót tett :))))

Vasárnap Gábornak sajnos melóznia kellett, így a gyors főzés-ebéd után Marcellel ketten mentünk el egy kicsit kirándulni, mivel csodaszép idő volt, ragyogó napsütés, szikrázó hó (bár iszonyat hideg, reggel -16 fokra ébredtünk...). A Niederhorn volt a cél, úgy is régen felvonóztunk már és napsütés szempontjából szuper, mivel naplementéig süti a nap a hegyet, nem takarja el másik hegy.

Amivel nem számoltam, hogy nem mi voltunk az egyetlenek, akik ki akarták használni a szuper időt, így közel egy órát vártunk a felvonónál. A fenti kilátás, a rengeteg hó viszont kárpótolt mindenért. Marcel úgy fetrengett a hóban, mintha valami meleg tengeri homok lett volna, túrta, lavinákat csinált, hógolyóztunk, bohóckodtunk, nagyon élvezte :) A fent a hegygerincen vezető túrautat szépen ledöngölték, viszont mellette nyakig süllyedt az ember a hóban, nagy élmény volt :) Szánkópálya is vezet lefelé, de mivel Marcel szombatra benáthásodott, gondoltam, inkább kihagyjuk, a jeges szél nem biztos, hogy jót tett volna neki. De ahogy néztem, nem nagyon meredek (legalább is amennyi látszott belőle :))), úgyhogy azt hiszem, megvan a következő pálya, amit ki kell próbálni :))) Két és fél órát voltunk kint, egy hibát elkövettem, hogy nem húztam be Marcel overálja zsebén a zippzárt és mikor fetrengett a hóban, tele lett a zsebe hóval, ami aztán szépen beleolvadt és átáztatta az egész ruháját. Szerencsére ez már csak a vége felé volt, de legalább tudom, hogy legközelebb mire kell figyelni :))
Azért jól kifáradtunk, mindig megállapítom, hogy 2000 méteren más órákat kint lenni, mint lent a völgyben :))


















 
2,5 évvel ezelőtt nyáron, és most télen :)))
 


még több fotó itt :)))

(csak zárójelben jegyzem meg, hogy habár a statisztikák alapján tudtam, hogy sokan olvassák a blogot, de hogy ekkora visszhangot váltson ki az a bejelentés, hogy bezárom a blogot, nem gondoltam volna.... annak nagyon örülök, hogy ilyen sokan előbújtatok a zugolvasásból (így legalább egy kicsit a másik oldalról is személyesebb lesz a blog és persze az a rengeteg pozitív visszajelzés is jól esik, amit kaptam Tőletek! Pénteken/szombaton küldöm a meghívókat, az utazós blogra meg próbálom áttelepíteni a posztokat, ha van valakinek ötlete, hogyan lehetne legegyszerűbben, szívesen fogadom :))

Kommentare:

julcsi hat gesagt…

Nagyon szép hétvégétek volt Orsim!♥
A tájjal pedig sosem tudok betelni!! A kedvenc országom Svájc!!♥

Phan hat gesagt…

Szerintem legegyszerűbben úgy lehet "áttelepíteni" a bejegyzéseket, hogy innen exportálod az összes bejegyzést, az új blogba meg importálod. És már csak törölni kell azokat, amelyek nem utazásról szólnak. :) Nem is lesz túl sok törölni való, mert rengeteg élményetek van, amit megosztottál velünk. :)

Ismét szép képeket hoztál, köszi! :)

khase hat gesagt…

Phan, es az hogy megy? valahogy nem talaltam olyan funkciot... na mindegy, elkezdtem egyesevel, a 2010-es evvel vegeztem :)
Szoval lehet kezdeni böngeszni :) Köszi szepen!!

Julcsi, aranyos vagy :)

Phan hat gesagt…

Ó, nagyon egyszerű, és hatékony.:)

Belépsz a blogodba, majd:
Tervezés/Beállítások/Egyéb/blog importálása
Utána belépsz a másik blogodba:
Tervezés/Beállítások/Egyéb/blog exportálása
Így pillanatok alatt megvagy vele, minden megmarad az eredeti bejegyzésből, értem ezalatt a dátumokat, képeket, stb...

Phan hat gesagt…

Bocsánat, a folyamat fordítva van, először blog exportálása, majd importálása... :)))

khase hat gesagt…

Phan, köszi szepen a segitsegedet! Vegül mivel mas cimjegyzek es linkek is kerültek az egyes posztokhoz, egyszerübb volt egyesevel masolni, eleg gyorsan vegeztem vele :)
De legalabb most mar tudom, hogy van egy ilyen funkcio is :)