"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 6. Februar 2013

Színes pillanatok :)

Milyen sokszor sóhajtjuk: bárcsak megállíthatnánk a pillanatot! Megállítani nem tudjuk, de megörökíteni, elraktározni és aztán felidézni képesek vagyunk. A pillanatokat megörökíteni számomra az egyik legszebb és legizgalmasabb dolog a világon.

A pillanatokat, amelyek szövevényéből áll össze az idő, a múlt és a jelen, de benne sejlik a jövő is...

A pillanatokat, amelyek hordozzák minden tekintetünket, pillarezdülésünket, tágra nyílt szemünket, mosolygásunkat és szomorúságunkat, kacagásunkat, játékos kedvünket, de legördülő könnycseppjeinket is.

A pillanatokat, amelyek mágikus hatalommal bírnak, összefogják, rendezik az életünket, fogva tartanak bennünket.

A pillanatokat, amelyek beépülnek életünk minden mozzanatába, amelyek elkísérnek, amelyek velünk maradnak, hiszen mi magunk vagyunk a pillanat...

A pillanatokat, melyek elvarázsolnak, melyeket elteszünk emlékbe, mint valami talizmánt, hogy később is derűt és erőt adjanak a mindennapokhoz, hogy később is mosolyt csaljanak az arcunkra és ezekkel az emlékekkel legyen kerek az életünk.

Az álmom, hogy ezen SZÍNES PILLANATOKAT, mosolyokat, rebbenő pillákat, csillogó szemeket, öleléseket megörökítsem, egyre inkább valóra válik :)))))

Szombaton volt az első igazi kis családi fotózás az itthoni "studiómban", ami egyelőre a nappali egyik fele, de ez a fotókon nem látszik :) Izgultam is rendesen, hisz volt egy másfél hónapos fiúcska is, ennyire pici babát még nem fotóztam :) De minden percét élveztem, hatalmas élmény volt és remélem, hogy még sok ilyenben lesz részem :)) És ami szintén nem mellékes, életemben először pénzt kaptam azért, amit szeretek csinálni :)))) Jó érzéssel tölt el (még akkor is, ha nem mindenki hisz abban, hogy nem csak egy fellángolásról, egy úri szeszélyről van szó, hanem komolyan gondolom) és valamilyen szinten büszkeséggel is, hisz az elmúlt hónapokban tényleg rengeteg sok munkát, energiát (és pénzt) fektettem bele, hogy megvalósítsam az álmomat.

Néhány fotó a kedvencek közül:









 
 

Ráadásnak egy szempillás a saját "felhozatalból" :)))


Ahogy látjátok, nem véletlen, hogy ennyit írtam a "színes pillanatokról" :) Bunte Momente, a név, ami rögtön megragadott, ami dallamos és aminél szebben el sem tudtam volna képzelni :))

(a honlap nehezebb dió, mint gondoltam, de már készülőben, remélem, jövő héten megoszthatom Veletek a címét is :)

Kommentare:

Gree hat gesagt…

Orsi!
Olyan szépek a képek nem is tudnék választani. A név pedig nagyon szépen cseng.

Számtalan gyönyörű fotót és pillanatot kívánok a munkádban. HAJRÁ, hajrá én drukkolok!

Gree

Zsuzsi hat gesagt…

Szia Orsi!
Gratulálok, tényleg nagyon szépek a képek!
Sok sikert a továbbiakra is!
Zsuzsi (DE)

Ozsváth Szilvia hat gesagt…

Orsi, olyan klassz látni, h hogy haladsz szépen az álmod megvalósításában! Ez fantasztikus dolog és a név is nagyon közvetlen, meleg, szívhez szóló, szóval tetszik! Sok-sok szép élményt, alanyt és fényképet kívánok!

Alma korte hat gesagt…

szia Orsi!
szerintem nagyon jól választottál nevet. ügyes vagy
Ági

Judit hat gesagt…

Nagyon tetszik,hajrá Orsi!!!!

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Szia!
A képek is jók nagyon, meg a név vállasztás is találó!Én is csak biztatni tudlak, sok-sok szép képet!