"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 8. Februar 2013

Valami véget ér....

Már régóta érlelődött bennem, most pedig, napra pontosan három évvel a blog születése és az első poszt után eldöntöttem, hogy bezárom a blogot. Egyrészt Marcel miatt, hisz neki nincs beleszólása a blogba, nem tudja, hogy ország-világ részese az életének, a fejlődésének, nem tudja, mennyien olvassák a történetét, mennyien "ismerik" a fényképein keresztül és ha néha megnézem a statisztikákat, bizony engem is elrémít a dolog, hogy nap mint nap hány ember néz be hozzánk, a világ milyen tájairól és mennyien kiváncsiak arra, hogyan is élünk, mit is csinálunk.

Másrészt ott lesz majd a fotós honlap és blog, ami nyitott lesz és úgy gondolom, hogy annyi nyilvánosság épp elég...

Persze az ember azzal a céllal kezd el blogot írni, hogy elmondja a nagyvilágnak a gondolatait, elmesélje az életét és visszajelzéseket kapjon, ez nálunk sem volt másképp. Nagyon sokat köszönhetek a blognak, sok embert ismertem meg rajta keresztül, barátságok alakultak ki, sok tippet, ötletet, bátorítást, bíztatást kaptam Tőletek, ami nagyon fontos volt nekem az elmúlt, néha nagyon nehéz, hullámvölgyekkel- és hegyekkel tarkított években.

De most elérkeztem egy ponthoz, ahol úgy érzem, hogy ezt így ebben a formában nem szeretném folytatni. A határok is eltolódtak, sok más fontos dolog van most, izgalmas időszak ez, mikor az ember elindít egy vállalkozást, sok sok energia és idő kell hozzá, aztán ott van a sok bizonytalanság, az esetleges költözés, a kérdés, hogy Marcel augusztustól milyen oviba fog járni, amik mind sok energiát emésztenek fel.

Azért a blogot írom tovább, mert az életem része lett és a három év alatt láttam, mennyi mindent elfelejtettünk volna már, ha nem örökítem meg és milyen jó visszaolvasni is, mi mindent történt velünk. De már nem a nagyvilágnak, inkább egy kicsit személyesebben, csak egy kisebb közösségnek, ismerősöknek, de mégis nyíltabban, "őszintébben", esetleg olyan témákat is érintve, amiről nem biztos, hogy a "világ színe előtt" szeretnék beszélni.

Készítettem egy utazós blogot, ami nyitott és idő hiján egyelőre üres, de szeretném szépen sorjában az összes eddigi és leendő kirándulásunk beszámolójával "feltölteni" :)

Záróra február 15-én lesz, aki szeretné tovább is olvasni ezt a blogot, az írja meg az email-címét a hozzászolásokhoz vagy svajcikalandjainkblog@gmail.com -ra és küldök neki meghívót.

Más utakon megyünk most tovább, de köszönök Nektek mindent!



Kommentare:

Szitya hat gesagt…

Sajnálom...
balogh.ficsor@gmail.com
Kérnék meghívót... :-)
Puszi,
Szilvi

Dominika hat gesagt…

Ó, a címnél már tudtam... És rögtön arra gondoltam, hogy mennyire jó lenne, ha az utazásaitokról írnál tovább, mert azokat annyira szeretem olvasni, meg a képek is fantasztikusak, szóval nagyon örülök, hogy azt majd fogsz írni, és várom a fotós blogot is.
És bár mi csak a blogról "ismerjük" egymást, ha beleférek a keretbe, szívesen fogadnék egy meghívót, de teljesen megértem, ha nem, mert tulajdonképpen nem ismersz. Az utazóson és a fotóson mindenképp veled tartok majd! Nagyon sok sikert nektek, jó döntéseket, sok utazást, és sok sok fotós munkát neked!!!
Szeretettel: Dominika

Livi hat gesagt…

én is-én is! :) inglisvumenke@freemail

Timi hat gesagt…

sinkojam@btinternet.com
Regi olvasod vagyok.
Timi

Bea hat gesagt…

ha lehet, akkor én is kérnék:
mpapp.beatrix@gmail.com
Ha nem férek bele, az utazóson akkor is Veled tartok!
Sok sikert a terveitekhez!
Bea

Ditke hat gesagt…

Szia!

Én csak amolyan "zugolvasó blogolvasó ismerős" vagyok, így nem tudom beleférek-e a privát blog kereteibe, amennyiben igen, úgy szeretnék meghívót. Ha nem azt is megértem, akkor majd az utazós blogot követem tovább!
Sok-sok utazást és sikert kívánok a fotózáshoz és úgy általában a magánéletben is!
Ditke

Anonym hat gesagt…

Sajnálom, Orsi, hogy erre jutottál, de TELJESEN megértelek, én is átéltem ezt már...
az emilcimemet tudod, puszi Moni (berry)

Villő hat gesagt…

Orsi, én is szívesen olvasnálak még, de megértem, hogy így döntöttél. Én nagyon sokat kaptam a blogodtól, jó volt olvasni.

Pont tegnap beszélgettünk róla Ildiékkel és Anitáékkal, mennyire szeretjük a "világodat".

Sok sikert a fotózáshoz!

Gigisym hat gesagt…

En is kernek meghivot, ha lehet:)...olyan jo volt olvasni a blogot.

symon.agnes@gmail.com

Tündérke hat gesagt…

Én is nagyon szeretnélek tovább olvasni, ha beleférek a keretbe :-)
d.tunderke@gmail.com
Előre is köszönöm,
Detti

Detti hat gesagt…

Már jelezted, hogy esetleg el fog jönni ez a pillanat. Én is sorba szeretnék állni a meghívóért, ha szabad! :) hugarasiki@gmail.com

Judit hat gesagt…

Orsi, én is szeretnélek tovább olvasni, kérek meghívást, puszi

julcsi hat gesagt…

Orsim én is nagyon nagyon szeretnélek tovább olvasni(Fb-n írtam privit de itt is kopogtatok..)
mail:julianna.fakan@gmail.com
Nagyon köszönöm!!!

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Sajnálom, hogy bezárod a blogot, de megértelek!Én is szívesen olvasnálak tovább,de azt is megértem ha másként döntesz, hisz mi sem találkoztunk még személyesen.Az utazós blogodra, na meg a fotósra is mindenféleképp veveő vagyok!Ha költöztök, remélem közelebb leszünk egymáshoz és személyesen is megismerkedhetünk. Sok sikert kívánok a fotózáshoz!
Email címemet tudod.

Cincilla hat gesagt…

Nagyon sajnalom, hogy bezarod a blogot! Szivesen olvasnalak tovabbra is, ezert szeretnek kerni egy meghivot. Sok sikert kivanok a vallalkozasodhoz is!
lizihorvath@gmail.com

kiskakas hat gesagt…

Én is szívesen olvasnám tovább a blogot - régóta zúgolvasód vagyok :) sikobori@coqdesign.com

Kártya hat gesagt…

Zugolvaso vagyok, de nagyon szeretnek tovabbra is olvasod lenni. A mi eletunkben is ket orszag van jelen Magyarorszagon kivul: Svajc es Ausztria. Annyi a kulonbseg, hogy nekunk Svajc a mult es Ausztria a jelen. Ha olvasod maradhatok, kilepek a zugolvasok taborabol es aktiv leszek.;) Eddig is mar tobb temanal "viszketett az ujjam", hogy hozzaszoljak.

Ha megsem kapnek meghivot, akkor tovabbi szep eletet kivanok es felejthetetlen pillanatokat Svajcban, vagy a vilagban barhol!

Udv,
Horvath Kati (horvathkati80@yahoo.de)

Alma korte hat gesagt…

írtam mailt, de ha nem jött meg esetleg, akkor én is szívesen olvasnálak tovább, persze csak ha Te is úgy gondolod.
becsielet@gmail.com v. a yahoo-s címem az biztosabb de ide nem írom fel. Ági

Magdaléha hat gesagt…

Én is, én is!!!! :-)

Anonym hat gesagt…

szia kérhetek én is meghívót? Zinnpe (drache)
Petra vagyok Bécsböl
köszönöm elöre is

Anonym hat gesagt…

Sajnálom, hogy így alakult, de ugyanakkor tökéletesen megértem a szempontjaidat, remélem azért így sokat hallok Felőletek a jövőben. Kérhetek én is meghívót? Ildi (Levi Ildije)

Anonym hat gesagt…

Sajnálom, hogy így döntöttél, de teljes mértékben megértelek! :) Ha nem veszed tolakodásnak, akkor és is szeretnék egy meghívót kérni (picijuju@hotmail.com), és további szép életet szeretnék kívánni! :) J

edush hat gesagt…

Szia,

én sem kommenteltem még itt /azt hizem/,viszont szivesen olvaslak, a játékok , amiket kitalalsz, utazások, és a fényképeid is szépek,tetszenek.szóval ha ugy gondolod követnélek tovább.:)edina

Anonym hat gesagt…

Szia! Nagyon régóta zugolvasód vagyok,nagyon élvezem az írásaidat,szeretem az ötleteidet, kirándulásaitokat.Nagyon szerettem,hogy írtál a mindennapjaitokról,az életetekről.Ha lehet szeretnék kérni én is meghívót a benbar@citromail.hu email címre.Köszönettel:Szőke Andrea Veresegyházról