"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Freitag, 1. März 2013

Modellem :))

Ha van egy kis időm, próbálgatom a fotós beállításokat, tanulom a fényképezőgépet (még mindig :), a vaku használatát, de legjobban azt szeretem, mikor a kedvenc modellemen gyakorolhatok :)))) Mikor megkaptam az új gépet és kezdtem kialakítani itthon a stúdiót, akkor Marcel eléggé bojkottálta minden fotózásomat, de szép lassan hozzászokott, hogy még annál is többet kattintgatok, mint régen és legtöbbször kedve is van, hogy modellt álljon nekem :))) Sőt mostanában "megvesztegetni" sem kell, mint régen, ha akar, akkor látszik rajta, hogy élvezettel csinálja és tetszik neki, pózol, beáll, viszont ha nemszeretem ing van rajta, akkor jajnekem, igérhetek neki bármit, akkor sem lesznek jó fotók, így értelme sincs erőltetni :))

Két napja zuhanyzás közben bohóckodtunk, persze ott előnyben voltam, mert a vizet minden formájában imádja és akárcsak én, képes lenne hosszú percekig folyatni magára a melegvizet :)))


Tegnap uszoda után bementünk a coopba, ahol rögtön megakadt a szemünk ezeken a szélforgókon :))) Marcel egyébként is szeret mindent, ami szivárvány-színű, én meg elképzeltem, hogy mennyire szuper lenne a fotókon, igazi "buntemomente" :))) Közben pedig rájöttem arra, hogyan állítsam be a vakut és hogyan nem látszanak (annyira) a gyűrődések a fehér háttéren :))







Jól elviccelődtünk, annyira szeretem ezeket a pillanatokat (is), Marcel tényleg egyre több mindenben partner, annyi mindent meg lehet vele beszélni, olyan kis okosakat kérdez, egyre nyitottabb a világra, szív magába mindent, közben pedig olyan igazi kis csibész, huncut és mosolygós, azt hiszem, nehéz szavakba önteni, mennyire szeretem :)))))

Kommentare:

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Tényleg bunte képek készültek! Ötletes! Csak a képek végére összement a szélforgó!?:)

julcsi hat gesagt…

Én is nagyon szeretem azokat a dolgokat amik a szivárvány színeiben pompáznak!♥

Phan hat gesagt…

Szivárvány! Imádom! :)
Meg a Marcel fotókat is!
Kár, hogy olyan hamar megnőnek a gyerkőcök!

Dominika hat gesagt…

Ezek a szélforgós képek is nagyon jók!

khase hat gesagt…

Köszi, a szivarvany nalunk is nagy kedvenc, mikor ezeket a szelforgokat meglattam, nagyon megörültem :)
Egyebkent van egy nagy es egy kicsi :))))) szerintem maskor is be fogok vetni fotozaskor :)