"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Sonntag, 5. Mai 2013

Anyák napjára

Mikor először megláttalak,
Elhinni sem mertem,
Hogy véget ért a reménykedés,
Csalódás és VÁRAKOZÁS,
TE általad ANYA lettem.
Anya lettem, csak a Tied,
Féltő-óvó. A MINDENED.
 
Közös utunk eleje nem volt mindig egyszerű,
Pedig mindent megpróbáltam,
Nyugtattalak, öleltelek,
De csak sírtál, nem aludtál,
Ó paradicsomi lét hol maradtál?
 
De Te mindig erőt adtál,
Mosolyogtál, megöleltél,
Rám kacagtál, hozzám bújtál,
Így mutattál új utat Nekem,
S tanítottál kitartásra, lemondásra
És a teljes feláldozásra!
Hisz sutba dobtam mindent,
Az addigi életemet,
De helyette MINDENT kaptam,
Mit csak egy anya érezhet meg.
 
Önző módon gyermeket akartam,
Aztán jöttél TE erre a világra,
S megtanítottál az önzetlen életre,
Melyre csak egy anya képes,
Ki mindent megtesz kisfiának.
 
Az évek alatt megpróbáltam
És próbálom Számodra élhetővé,
Boldoggá tenni e létet,
És megteszek minden tőlem telhetőt,
Hogy méltó legyek az ÉDESANYA névre.
 
Amióta Édesanyád lehettem,
Ilyen sokat nem nevettem,
Nem sírtam és nem aggódtam,
Nem féltettem, nem ragyogtam,
Előtte is boldog voltam?
(na jó, talán egy kicsit többet aludtam :)
 
Nem voltam az, most már tudom,
Mindenem vagy, elárulom,
Simogató, puha kezek,
Kerek buksi, óóóóriás szemek.
Megmutattad ki is vagyok,
S hogy a szivárvány mögött
A nap is mindig ragyog.
 
Hívtunk. Jöttél.
Bíztunk. Lettél.
Amit hoztál, szebb sem lehet,
Önzetlen, végtelen földöntúli
SZERETETET.
Kötelékünk sosem szakad,
köszönöm Neked MARCEL,
hogy ANYA lehettem. ÁLTALAD.
 
 
Még sokkal boldogabb lett volna ez a mai nap, ha a Nagymamákkal együtt tudtunk volna ünnepelni, Ága, Mami, ma különösen hiányoztatok!!!!
 

Kommentare:

Ferilka hat gesagt…

Orsi, ez nagyon szép volt...hüpp...

Dominika hat gesagt…

Nagyon jó!!!

Judit hat gesagt…

De jó és a kép is! Boldog anyák napját neked Orsikám!

Ozsváth Szilvia hat gesagt…

Orsi, ez gyönyörű, a könnyem is kicsordult! Még nagyon-nagyon sok örömöt és boldogságot kívánok nektek!