"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 20. Mai 2013

Évszakok :)

Amikor megírtam a posztot a magányos fákról, már tudtam, hogy ez lesz az A FA... Még Bécsben laktunk, amikor már elképzeltem, kitaláltam, de valahogy a megvalósítás csak nem jött össze. Aztán tavaly augusztusban elkészült az első fotó, az őszire sem kellett olyan sokat várni, a télire pedig rengeteg időm volt... A tavasz jött legnehezebben (nincs is igazán), többször is elautóztam a fához, míg végre megjelentek az új zöld levélkék :)) Így utólag azt gondolom, hogy talán szerencsésebb lett volna olyan fát választani, ami tavasszal kivirágzik, nem csak kizöldül, akkor még szemléletesebb lett volna az évszakok változása, de az összkép így is nagyon tetszik :))) Azt hiszem, ez lesz a következő fotó, amit kinagyíttatok (és nem Marcel van rajta :)))))


És ha már a természet csodáinál tartunk, tegnap olyan szivárványt láttunk, mint még soha (pedig láttunk már párat életünkben :)))) Ballenbergben jártunk délután a skanzenben (fényképezőgépet direkt nem vittem, hogy most ne csak a fotózásra figyeljek, így is nagy élmény volt a park :)), 3 órán keresztül mászkáltunk napsütésben, aztán mikor beszálltunk az autóba, leszakadt az ég, de utána megint kisütött a nap, a Brienzersee felett ilyen dupla szivárványt varázsolva az égre.... percekig csak álltunk és csodáltuk, nem tudtunk betelni vele :)))) (persze azért megfordult a fejemben, hogy ha ott lett volna a fényképezőgépem, akkor kicsit jobb minőségben tudtam volna megörökíteni a csodát, nem csak telefonnal, de azért így is elraktároztuk elég mélyre :))))


Kíváncsi vagyok, ez a szivárvány mit üzent nekünk........... ;)

Kommentare:

Phan hat gesagt…

Csodaszép fotók!
Már nagyon vártam a 4. fát! :)

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Szép lett a 4 évszakos fa! A dupla szivárvány, meg lenyűgöző, még ha telefonnal is készült!