"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 2. Mai 2013

Jeges-vizes...

Tegnap délután Zugba mentünk autóval, mikor Luzernnál jártunk, szó szerint koromfekete lett és leszakadt az ég. Elég sokat vezettem már életemben, de ekkkkkkora vihart, esőt és jeget még nem láttam és sofőrként nem éltem át. Luzern körül elég sok alagút van, mikor az egyikből kijöttünk, még csak az eső esett, aztán a következő alagút kijárata előtt sorra álltak le az autók, akkor láttam csak, hogy diónyi jegek esnek az égből. Én is megálltam, de mivel időre kellett (volna) Zugba érnünk, így mikor láttam, hogy kicsit talán csendesedik a vihar, elindultam az alagútból... özönvízszerű eső és jégeső váltogatták egymást, volt, hogy tényleg semmit nem láttam, annyira szakadt, az autópályán hamarosan centi magasan állt a jég, az autók csúszkáltak, haladni nem lehetett, a jég pedig úgy kopogott az autón, mintha lőttek volna, iszonyatosan félelmetes érzés volt... a 25 km-es szakaszt egy óra alatt tettük meg csúszkálva, kormányba kapaszkodva, aliglátva, Gábor szegény pedig addig szó szerint bőrig ázott, amig várt ránk. 23 fokban indultunk Thunból, a jégesőben ebből 5 fok marad... aztán amilyen gyorsan jött, úgy el is vonult a vihar, megint kék lett az ég, kisütött a nap, csak az autó teteje bánta a sok jeget.
 



Ma megint szép idő volt, olyannyira, hogy úszás után Marcel letesztelte az uszoda kinti medencéjét és csúszdáit :)) Túl meleg azért nem volt, így sokat nem időzőtt a vízben, bár azt hiszem, ebben tényleg kezd svájciasodni, mit neki a 15-16 fokos víz, a lényeg, hogy vizes legyen :))


Utána pedig életében először leugrott az egy méteres deszkáról a 3,5 méter mély vízbe és teljesen egyedül úszott ki a partra :) Én azért az első ugrásnál kicsit izgultam, hogy fel tud-e jönni olyan mélyről, de simán ment neki, élvezte nagyon, alig tudtam rábírni, hogy induljunk hazafelé.


Annál is inkább, mert megint befeketedett az ég és ma is elkapott minket egy hatalmas jégesős vihar... két egymás utáni napon, azért ez már sok.. mondjuk ez rövidebb volt, legalább is ami a jégeső részét illeti, viszont az eső azóta is ömlik...


Kíváncsi vagyok a holnapi napra....

1 Kommentar:

julcsi hat gesagt…

Drága Szívem!! Nagyon ügyes vagy Marcell!!! Rettenetes ez az időjárás...Sajnos itt Magyarországon sem lesz jobb a következő napokban...