"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Mittwoch, 18. Dezember 2013

Képesen :)

Nem akarok untatni senkit így ebben a karácsony előtti nagy készülődésben és rohanásban holmi regényekkel (no meg épp sütésben vagyok és épp annyi időm van, amig kisül az első adag:)), de azért szeretnék az utókornak megörőkíteni pár dolgot :))

Marcel egyik nap úgy jött haza az oviból, hogy egyfolytában ezt énekelte, az ő kis angolságával "gugugungostáj". Onnantól kezdve egész délután ezt a számot hallgattuk, közben karácsonyi sütit sütöttünk, jó volt zenei aláfestésnek és jól lehetett rá popót rázni :))


A végeredmény pedig ilyen lett, finom csokis brownie-szerüség, szépen lehet díszíteni :))


Elkészült az elmaradhatatlan mézeskalács is, megint nagymamám bevált receptje szerint és megint szuper jól sikerült :) Vettünk nagyon szép kiszúró formákat, mondjuk elég kicsik voltak, így kb. 180 db lett egy adagból, úgyhogy elvoltam vele egy darabig, de megérte :))






Marcel közben készült az ovis karácsonyi műsorra, amiben egy báránykát játszott. Vettem neki fehér nacit (szuper volt, 5 frankért a H&M-ben leárazva, persze ki az az elvetemült, aki karácsony előtt nyári fehér farmert vesz a gyerekének :))) De Marcel azt mondta, hogy ez így túl sima, neki valami "göröngyös" ruha kell, mert hát a bárányoknak sem sima a szőrük :)) Így kitaláltam, mi lenne, ha a fotózáshoz használt valódi bárányszőrt tenné a hátára ;) nagyon tetszett neki az ötlet, a megvalósítás sem volt túl nehéz, két helyre gumit varrtam bele, igy fel tudta venni, mint egy mellényt :)) itthon szorgalmasan gyakorolt :))


Tegnap este volt az előadás, az iskola tornatermében. Először az 5-6. osztályosok adtak elő valami borzasztó darabot, már bocsánat, de igazán köze nem volt karácsonyhoz, semmi hangulata nem volt, ráadásul 50 percig tartott és egy szót nem értettem belőle.... Szegény kis ovisoknak végig kellett várni az egészet, utána még jött a többi osztány és csak utána Marcelék (7kor kezdődött az előadás, szóval jó késő volt már..).

Az ő részük aranyos volt, bár Marcel egy kis fázis-késéssel jelent meg a színpadon, de onnantól kezdve már nem volt gond :)) Azért neki nagy dolog volt, egy nagy színpadon, sok sok szülő előtt szerepelni :))


de legalább nem ő volt a feketebárány :)))
 
Az 1-2. osztályosok a Kis Karácsony című dalt énekelték, ez volt az egyetlen, amit értettem egész este :)))) (egyébként azért énekeltek magyarul, mert itteni magyar barátaink kisfia Áron elsős és innen jött az ötlet :)
 
 

Egyébként csak hogy lássátok, kis részlet az iskolások előadásásból, aki lefordítja nekem, az kap egy tábla csokit :)))))


Advent harmadik vasárnapján egy barátnőm látogatott meg minket, vicces nap volt, Gábor elővette az X-boxot és vérre menő versenyek folytak :)) Marcel eddig soha nem játszott vele, nem is igazán érdekelte, no meg mi is ha évente kétszer elővettük eddig, de iszonyat gyorsan belejött, volt egy kedvenc játéka, egyre ügyesebben csinálta :))


(Egyébként azért van rajta trikó, mert melege volt, mikulássapi pedig azért, mert előtte ő játszotta a mikulást, nekünk kellett énekelni, ő meg osztogatta az ajándékokat :)))

ez csak egy olyan nagyonszeretem-fotó :)))
 
Ja volt még egy fotózásom is, bár helyem nagyon kevés van, de valamennyire felállítottam a galérián a kis studiómat :)) Addig a fiúk a Bernaquaban pancsoltak, 6,5 órán keresztül, persze utána este senkit nem kellett ringatni :)))) Mutatok pár kedvencet :)
 









 

Ezt a posztot 3 órán keresztül írtam, közen ez készült :)))
 






Igazi jó kis zimmetstern, azaz fahéjas csillagok, fenyőfának is szépen mutatnak :)))
 
Ajándékok nagy része megvan, Marcelnek még péntekig ovi, aztán idén először nem megyünk rögtön haza, idén először Svájcban is lesz karácsonyfánk, kis családi ünneplés, aztán terv szerint majd 25-én este indulunk haza és január 11-ig maradunk :))) Már nagggggyon várjuk :))) A karácsonyt is és az OTTHONT is :))))


Kommentare:

Gree hat gesagt…

Olyan jó hangulatot áraszt ez a posztod.

Zimmetstern...hm....Hanki egyfolytában siebensternt hajtogat..én meg jól megmagyaráztam neki,hogy biztos azért mert 7 féle fűszer kell bele. hahah lökött anyuka.

Kellemes Karácsonyi Ünnepeket neked és családodnak!
Üdv: Gréta

Ozsváth Szilvia hat gesagt…

Orsi, fantasztikusan ügyes vagy és szorgalmas, ennyi csodaszép süti, dekoráció és fotó! A karácsonyi videókat még nem néztem meg, de Bogi már kezdi érteni a helyi dialektust, talán ráhajt a csokira. :)

Nagyon boldog, meghitt karácsonyt kívánok nektek!

Szilvi

zsizzsik hat gesagt…

Szavakért jár legalább pár kocka csoki? :)

Szitya hat gesagt…

Orsi!
Nagyon ügyesen fotózol és nagyon ügyesen sütsz (legalább is a látvány alapján! :-) ).
Szép karácsonyt kívánok nektek a hegyek között, szerencsés hazautat, és boldog itt-töltött napokat is!
Puszi,
Szilvi

Dominika hat gesagt…

Nagyon jók megint a képek! Marcel meg egyre nagyfiúsabb. További jó készülődést és utazást nektek!!!

Judit hat gesagt…

Marcel nagyon jól rázza a popót már!!!Èdi bárány volt, azért ezeknek az ovis fellépéseknek megvan a varázsa, felröhögtem, mikor József, Jézus apja kiintegetett a közönségnek! :-) Orsikám a sütijeid csodásak és nagyon várunk benneteket haza!

Phan hat gesagt…

Juj, de szép képeket hoztál!
Marcel egyre nagyobb fiú, hihetetlen, hogy már miket tud! Nagyon ügyes volt a karácsonyi műsorban is. :)

Áldott, békés karácsonyt kívánok Neked és családodnak!

khase hat gesagt…

Gree, igen, Zimetstern :)) Nektek is boldog Karácsonyt :))

Szilvi, na akkor kivancsi vagyok, mit ert belöle Bogi :)) Békés Karácsonyt Nektek is!!

Zsuzsa, igen, bár pár szót, mint pl. az "Internat" én is értek belöle :))

Szilvi, köszönöm és én is kívánok Nektek nagyon szép és áldott ünnepeket!!

Dominika, PHan, köszönöm, Nektek is boldog Karácsonyt!!

Juditkam, megyünk!!!!!!!