"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 23. Dezember 2013

Még gyorsan karácsony előtt :))

Már csak pár óra és megérkeznek hozzánk az angyalok :)) Igazából mindig 24-én este szoktunk ünnepelni, viszont mivel most 25-én már indulunk is haza, úgy döntöttünk, hogy 23-án este feldíszítjük a fát és mire Marcel 24-én reggel felébred, már minden csillogni-villogni fog :))) Nem együtt díszítünk, még meghagyjuk neki az illúzíót, bár már nagyon a határon van, nem tudom, mennyire hisz még az angyalokban, jézuskában, de azt tudom, hogy 24-én reggel csillogni fog a szeme :))

Én szokás szerint beturbóztam magam, már ami a sütiket illeti, egy évben egyszer, ilyenkor karácsony előtt állok neki, de akkor nem tudom abbahagyni :)) számlálatlan sok minden készült, Gábor kicsit ki is akadt, hogy talán jobb lenne egész évre elosztani és nem az éves cukor- és sütikészletünk 99%-át karácsony előtt készíteni, de hát ez van :)))

Mutatóba pár finomság :))

 Ezek a mézesek a fára készültek :)
 









 
 És persze a beigli sem maradhatott el :)) Mint mindig, most is nagymamám receptje szerint :))))



Még azért lesz egy boldog karácsonyt kívánó poszt is, de addig is mindenkinek békés és nyugalmas (már amennyire lehet :)) készülődést kívánok :)))

Kommentare:

julcsi hat gesagt…

Békés, Boldog Karácsonyt kívánok nektek Orsim!!! ♥

G.Sz.Szilvia hat gesagt…

Aztaaa Orsi ezek a süti hegyek amiket készítették!!!!! Nagyon guszták! Nektek is boldog békés ünnepeket!
Ja, és jó utat hazafelé!

Phan hat gesagt…

Hűűű, szuper jól néznek ki a sütijeid! Nem semmi mennyiség. :)