"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Dienstag, 21. Januar 2014

Írjak vagy ne irjak....

.... ez itt a nagy kérdés....

Először is - kicsit ugyan megkésve - de boldog új évet kívánok minden erre tévedt olvasómnak :))


Lassan egy hónap telt el Karácsony óta, mikor az utolsó posztot írtam a blogra, na nem mintha nem lett volna azóta téma és mondanivaló, sőt annyi minden történt, hogy egyszerűen sajnáltam az időt azzal tölteni, hogy leüljek a gép elé. Persze minél hosszabb idő marad ki (és minél több szuper jó könyvet kapott az ember karácsonyra :))), annál nehezebben szánja rá magát megint az ember lánya, annál nehezebb visszaemlékezni (na jó, a kismillió fotó azért nagy segítségemre van ebben :))) és annál nehezebb időt találni a blogolásra.

Gondoltam arra, hogy csak egy sima fotós-blog marad belőle, de ahogy nézegettem, számolgattam, rájöttem, hogy nálam a legtöbb időt mindig a fotók kiválogatása, szerkesztése, lekicsinyítése veszi el, tehát sok időt nem spórolnék vele, hosszabb távon pedig sokkal jobb, ha szöveg is van az egyes fotók mellett :))))

Így azt hiszem, veszek egy naaaaaaagy levegőt és megint nekirugaszkodok, hogy aztán írhassak a karácsonyunkról, a hazautunkról, az otthon eltöltött 2,5 hétről, nagyszülőkről (és nagyszülőknek :)), barátokról, Bécsről, Pápáról, aztán persze Marcelről, a vonat és lego-mániájáról és a számokról ("ugye ha van 266 almánk, akkor 34-et kell hozzáadni, hogy 300 legyen?" kérdezi csak úgy pancsolás közben....),  az oviról, a korcsolyázásról és életünk első élőben megnézett világkupa síversenyéről :))))

Első körben ebben az albumban találjátok meg a karácsonyi fotók egy részét, az itthoni (svájci) karácsonyunkról :))))

Holnapig igyekszem elkészülni a többi fotóval is és akkor jöhet a többi beszámoló is :)))

Mostani egyik kedvenc, hátha valakinek hiányoztak a kilátásos fotók :))

 
Ja és az "okok", ami miatt kevesebbet ülök a gép előtt :)))
 


Kommentare:

Dominika hat gesagt…

Nekem hiányoztak a posztjaid is meg a képek is, be-benézegettem, hátha írtál, de végre ma! Várom a beszámolókat, ez a kilátásos kép pedig lenyűgöző!

Bea hat gesagt…

izgatottan várom az újabb posztokat :)

Gree hat gesagt…

Egyetértek az előttem szólókkal. ÍRJ!!
A karácsonyi képitek nagyon hangulatosak, szuper ajándékokat hozott a Jézuska Marcellnak.
A posztod végén lévő fotóddal pedig nevezzél valamilyen fotós versenyre...biztos befutó!!

Ozsváth Szilvia hat gesagt…

Már hiányoztál! Persze hogy írj, ez nem is kérdés! :)

Szitya hat gesagt…

Orsi!
Írjál! Amennyit tudsz, amennyit kedved van, de írjál! :-) Mi meg -olvasók- majd beosztjuk! :-)

julcsi hat gesagt…

Orsim ÍRJ!!!! ♥