"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Samstag, 1. Februar 2014

Mumus

Mióta Marcel oviba jár, minden évben olyan szépen átvészeljük az őszi és karácsonyi betegség-hullámokat, de január-februárra elfogynak a tartalék energiák, vitaminok és jönnek a bacik...

Szerencsére Marcelnak csak egy kicsit folyt az orra, nála nagyon beválik mindig a 6-os schüssler só, no meg a sok alma, narancslé és manuka méz (semmi extra vitamin-bogyót nem kap, nem gazdagítom az amúgy is szuper extra profitokat termelő gyógyszergyárakat) és persze a rengeteg idő kint a jó levegőn... Tegnap pl. az egész ovis-iskolás csapat külön busszal szánkózni ment, 4 órát kint voltak, lehet, hogy nekem is kellett volna velük mennem és akkor meggyógyultam volna én is... nem mondom, hogy egy percet sem aggódtam, mikor mint a heringek, bobokkal, szánkókkal és nagyobb gyerekekkel együtt bepréselődtek a buszba, de délben szépen egyben visszakaptam Marcelt és a bobot is :) Neki persze nagy élmény volt :)

Indulás előtt a szomszéd kislánnyal :))



Viszont minket Gáborral nagyon elkapott a nyavalya, az a szintű atom nátha, ami ellen tényleg semmi de semmi nem használ, pedig már minden házi gyógymódot kipróbáltunk, de 4 napja kínlódunk már, aki épp kicsit jobban van, az vásárol, az főz és ilyenkor megint csak nagyon nagyon hiányoznak a nagyszülők, akihez el lehetne küldeni az energiától szétcsattanó Marcelt és akik hoznának egy láboska gyógyító húslevest... jó a rosszban, hogy inkább most legyünk betegek, mint 2 hét múlva, akkor kezdődik a síszünet és terveink vannak :))

Mindenesetre Marcelnek beszereztünk egy új síruhát, eddig nagyon jól kihúztuk az egyberészes overáljaival, nálunk nagyon bevált és igazság szerint nem is nagyon találtam olyan kétrészest, ami neki is kényelmes lett volna, mozogni is tud benne és még ki is néz valahogy :))) De most végre találtunk egy szuper jót, persze elég borsos áron, de nagyon jó minőség, úgy áll rajta, mintha ráöntötték volna, olyan nagyfiú már benne :) De azért remélem, legalább jövő télig jó lesz még rá :)))



Farsangra is készültünk közben, szombaton lesz itt a faluban a felvonulás, ma délután Thunban, tervbe volt véve, hogy elmegyünk, de egyikünk sincs úgy (Marcelt leszámítva), hogy élvezné a tömeget és felvonulást... Persze látszik a jelmezből is, hogy mi mostanában Marcel kedvenc játéka :))) Szerintem elég jól sikerült a jelmez :))


A duplo és fa-sín korszak viszont véget ért, összerámoltuk, szétválogatva és számba vetve az egész készletet (közel 700 db duplo és 450 db fasín és egyéb tartozék halmózodott fel, ez is egy aranybánya....).


Azért csendben elmorzsoltam egy könnycseppet, no nem mintha annyira szerettem a fa-sínnel játszani, de ezzel megint lezárult egy korszak, Marcel megint továbblépett, én pedig csak ámulok, hol szaladt el ennyire az idő...

Milyen pici volt itt még :)) Mármint Marcel és nem a sínpálya :))

Mindenesetre remélem, holnapra jobban leszünk, jó lenne elmenni korizni, Marcel egyre ügyesebb, jó lenne kihasználni az időt :))

1 Kommentar:

julcsi hat gesagt…

Nagyon gyors gyógyulást kívánok nektek Orsim! ♥