"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Montag, 24. März 2014

Hétköznapiságok

Akkor indítok is rögtön egy képpel :))))

A bal oldali fotó pénteken készült a Schadau parkban, az idei első pikniken, a jobb oldali pedig ma reggel oviba menet :)))) Végül is heteken át élveztük a csodás tavaszi időt, egy szavunk nem lehetett, főleg a tavalyi tavasznak csúfolt valamihez képest (mikor június elsején is síoverálban kirándultunk a friss hóban:), idén tényleg meleg volt, sok sok napsütéssel, de valahol éreztük, hogy ennek még meglesz a böjtje :))

Ma reggel volt az első, hogy Gábor nem tudott elindulni autóval dolgozni, annyi hó esett, nem is igazán takarították és még egy kamion is keresztbe fordult az úton. Mindenesetre a gyerekek nagyon örültek neki, persze mindenki elkésett az oviból-iskolából, háromszor annyi ideig tartott az út, mint egy sima reggelen :)

De ahogy már írtam, próbáltuk a korai tavasz minden napos pillanatát kiélvezni, újra "felfedeztük" pl. a Thunba vezető túrautat és egyszer kettesben, egyszer pedig barátnőmékkel együtt gyalogoltunk le. Szuper kirándulás, kb. 4 óra, ebből kettő a túra, aztán van játszóterezés, hajózás, buszozás, szóval minden, ami egy jó kis délutáni programhoz kell :)))

A múlt hét legnagyobb történése az volt, hogy Marcel végre megtanult két keréken bicózni :))) Neki ez nagy mumus volt, futóbicózott, rollerezett, korizott és egyből ráérzett a síelésre is, de valahogy a bicózáshoz nem fűlt a foga :) Persze néha megpróbáltuk, de kevés sikerrel, gondoltam, egyszer csak rájön magától, milyen jó is ez :))) És mint sok minden másnál, itt is eldöntötte a kis agyában, aztán rápattant és ment :)))

Imádjuk ezt a sétányt Thun és Hünibach között, tópart, csodás kilátás a hegyekre, széles gyalog és bicóút, két végén játszótér, szóval adott minden :))

Amik még történtek:)))

Voltunk japán étteremben, a kaja felejtős volt (sajna nem sushit ettem), Marcel viszont lelkesen próbálkozott a pálcikaevéssel :))) De azért a fánk jobban csúszott neki is :)))

Hétvégén meglátogattuk Ildiéket, full program volt, szuper fondue-vacsival, hajnalig tartó beszélgetésekkel, nyaralás-tervezéssel és tóparti játszóterezéssel :)

Marcel nagy lelkesen készített egy rajzot Gábor szülinapjára, egy repülőteret, repülőkkel és persze kis családunkkal :))

Közben pedig meg nem áll egy pillanatra sem legújabb kedvenc a kalózkodás és a fejenállás (előszeretettel vacsora után :)))

Készültek ovis fotók is, Marcel csoportja és portréja :))

Kis okos bogaram, még álmában is gondolkodik :)))

Este kéri, hogy maradjak még ott 8 percet a szobájában. Kis szünet után azt mondja: "Tudod hány másodperc a 8 perc? 480!" Persze tudom, hogy okos és tudom, hogy imád számolni, de ez megint ledöbbent. Kérdezem, hogy számolta ki. Erre ő: "Hát vettem 10 percet, az 600 másodperc, aztán abból levontam 2 percet, ami 120 másodperc, és 600-120 az 480..". Aha, értem.....

Ovit nagyon szereti, egyre több barátja van, egyre ügyesebben kommunikál, beszél, egy alkalom után már a logopédushoz sem kell mennie :) Itthon meg kérdez, most legszívesebben folyamatosan kalózosat játszana, nézzük a térképeket és közben egyfolytában mindenre kíváncsi és azt mondta, mindent tudni szeretne a Földről :)))

Ma pedig Gábor szülinapja van, ezzel a rajzzal köszöntötte Marcel őt reggel :))) Isten éltessen nagyon sokáig :))))