"Hiszem, hogy az embernek mindennap lehetősége nyílik rá,
hogy az élet minden területén eldönthesse, melyik a legjobb lépés."

/Paulo Coelho: A Zahir/

Donnerstag, 13. März 2014

Viziló a vidámparkban :))

Pár napja szembe jött velem a neten egy nagyon nagyon aranyos kis versike, gondoltam, megtanítom Marcelnek. Megbeszéltük, hogy mostantól kezdve hetente egy verset-mesét megtanultunk, mert bár az oviban sokat tanul, de mind németül (schwitzül) és szerettem volna, ha magyarul is tud verseket :) Persze a megtanítást nem kell olyan komolyan venni, annyi volt, hogy hétfőtől kezdve naponta kétszer elmondtam neki a verset :) Volt, hogy legózott közben, volt, hogy autóban úton voltunk, mára pedig már kívülről fújta :)) Szerintem nagyon ügyes :))


A napi fix programok mellé pedig beiktattam a zöld turmixot, 5 napja isszuk, Marcel teljesen lelkes (Gábor már nem annyira :))), és aki sok zöldet iszik, annak ilyen szép lesz a haja, no meg zöld a szemüvege :))


A mai úszást viszont kihagytuk, mert az egyetlen agresszív gyerek akkorát ütött egy bottal Marcel egyik ujjára az oviban, hogy lett rajta egy nagy vérhólyag és eléggé fáj(t) neki... Azt mondta, hogy a srác az arcára célzott, de ő kitette a kezét és szerencsére csak az ujját találta el.... mindezt az "óvó"nő felügyelete alatt, aki bent van addig az oviban, amig a gyerekek kint az udvaron... újabb adalék a hárommal ezelőtti poszthoz....

Kommentare:

julcsi hat gesagt…

Nagyon ügyes Marcell,olyan aranyos hangja van!!!!! :)

Judit hat gesagt…

Drága, ilyen hosszú verset megtanult, nagyon ügyes és nagyon szépen beszél